  • 1. Data: 2024-04-23 17:31:16
    Temat: Fwd: Re: Głośniki
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Re: Głośniki
    Data: Mon, 22 Apr 2024 22:35:22 +0200
    Nadawca: Animka <a...@t...wp.pl>
    Firma/Organizacja: news.chmurka.net
    Grupy dyskusyjne: pl.misc.telefonia.gsm
    Odniesienia: <uvg8rm$1lv31$1@news.icm.edu.pl>
    <uvn0mi$16m1h$1@faro.eternal-september.org>
    <v067b9$2kq$2$Animka@news.chmurka.net>
    <v06ad1$5kp$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <v06d9i$7n7$1$Animka@news.chmurka.net>
    <v06g2a$14q81$1@faro.eternal-september.org>

    W dniu 22.04.2024 o 22:07, watapatatabysany wszystkim tutejszym i innym
    przeżuwaczom podpiczników, wodolejom i dupkom przepisywaczom banialuk z
    interśmietnika! pisze:

    > Nic wielkiego, ale zadowoli nawet początkujących muzyków, zestaw 2.1
    >
    > https://www.logitech.com/pl-pl/products/speakers/z31
    3-speaker-system-subwoofer.980-000413.html

    Chyba masz duże biurko i mieszczą się przy niemałym monitorze.

    Kiedyś kupiłam głośniki tej firmy, ale na drugi dzień poszłam do sklepu
    i oddalam, bi to chała była.

    --
    animka