  • 1. Data: 2010-06-30 21:14:57
    Temat: wRodzinie kaput ?
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Dzis przypadkowo w tv trwam dowiedzialem, sie ze wRodzinie jest w
    rozsypce jakies oszukanstwo w centernet bylo i luxveritatis juz ich nie
    chca :)

    gregor

  • 2. Data: 2010-06-30 22:11:47
    Temat: Re: wRodzinie kaput ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 23:14:57 +0200, gregor napisał(a):

    > Dzis przypadkowo w tv trwam dowiedzialem, sie ze wRodzinie jest w
    > rozsypce jakies oszukanstwo w centernet bylo i luxveritatis juz ich nie
    > chca :)

    http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=105878

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-07-01 07:37:31
    Od: "uwaga_NAIP" <m...@y...com>

    bóg na to patrzy i nie grzmi???

    jk

    przykrością informujemy naszych słuchaczy, telewidzów , całą Rodzinę Radia
    Maryja, że w dniu 30 czerwca 2010 roku, podjęliśmy decyzję o wypowiedzeniu
    Umowy o współpracy z firmą CenterNet S.A., w zakresie prowadzenia projektu
    telefonii komórkowej wRodzinie.

    Wypowiedzenie tej umowy i zakończenie współpracy spowodowane zostało nie
    spełnieniem przez CenterNet warunków do których firma ta zobowiązała się w
    umowie. Od wielu miesięcy oczekiwaliśmy na uruchomienie usług, które
    powinien nam zapewnić operator jakim jest CenterNet S.A., takich jak:
    dostępność do Internetu, roaming dla połączeń międzynarodowych, poczta
    głosowa, MMS, SMS Premium i innych. Nie mogliśmy również uzyskać wiążącej
    daty wprowadzenia tzw. usług post-paidowych czyli umów abonenckich.
    CenterNet nie regulował również swoich zobowiązań wynikających z umów
    podpisanych z podmiotami uczestniczącymi w tym projekcie a zadłużenie firmy
    CenterNet z tego tytułu jest bardzo wysokie. Z tego co wiemy, przeciwko
    firmie CenterNet S.A. skierowano pozwy do sądu z tytułem nakazu zapłaty.

    Jak Państwo pamiętacie, ideą powstania telefonii wRodzinie było stworzenie
    takiej marki, która będzie służyć pomocą we wzajemnej komunikacji,
    utrzymywaniu bliskich więzi rodzinnych i społecznych naszego środowiska.
    Miała włączyć do tej społeczności również ludzi starszych, którzy dotychczas
    byli pomijani przez operatorów telefonii komórkowej jako "nieatrakcyjna"
    grupa docelowa. Oferta wRodzinie jak zapewniał operator tj. CenterNet S.A.
    miała być również konkurencyjna pod względem jakości i ceny.
    Nie mogliśmy wpłynąć na realizację tych wszystkich zamierzeń i dlatego
    zdecydowaliśmy się na zakończenie współpracy.

    Wszystkie zobowiązania wynikające z zawartych umów telekomunikacyjnych to
    znaczy opłacone już przez Was połączenia powinny być przez CenterNet
    zrealizowane, ponieważ zobowiązanie to zgodnie z przepisami prawa
    telekomunikacyjnego spoczywa na operatorze.

    Prosimy jednak nie dokonywać nowych wpłat na doładowania i nie doładowywać
    konta przez zakup tzw. "zdrapek" ponieważ nie wiemy, w jaki sposób zachowa
    się operator w kolejnych dniach.
    Pracujemy nad uruchomieniem infolinii, która pozwoli państwu otrzymać
    odpowiedzi na wszystkie zapytania.

  • 4. Data: 2010-07-01 08:16:05
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 01-07-10 9:37, uwaga_NAIP pisze:

    Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka :-D
    Jakież to słodkie :-D

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 5. Data: 2010-07-01 08:31:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał
    > http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=105878

    Ale co Ojciec Dyrektor tak bez wczesniejszego przygotowania ?
    Przeciez MVNO do nowego operatora moglby sie przeniesc
    niezauwazalnie dla klientow ..

    J.

  • 6. Data: 2010-07-01 08:40:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.F. napisa?(a):

    > Ale co Ojciec Dyrektor tak bez wczesniejszego przygotowania ?
    > Przeciez MVNO do nowego operatora moglby sie przeniesc
    > niezauwazalnie dla klientow ..

    Ojciec Dyrektor już swoje za sprzedane startery wziął więc po co miałby
    się jeszcze męczyć?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie wida

  • 7. Data: 2010-07-01 08:42:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 10:31:41 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale co Ojciec Dyrektor tak bez wczesniejszego przygotowania ?
    > Przeciez MVNO do nowego operatora moglby sie przeniesc
    > niezauwazalnie dla klientow ..

    Kontrolę nad wszystkim ma Karkosik a nie Rydzyk, więc nie ma lekko.
    Rydzyk chciał tylko kasę za reklamę wśród moherów oraz - jak sami
    wspominają w komunilkacie - kasę z premium SMS. Kasy nie było, to zrobiło
    sie niemiło.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski