  • 1. Data: 2011-08-28 15:06:08
    Temat: wirtualizacja Peceta
    Od: l...@t...pl

    witam,

    mam maszyne Pentium "trzy czterysta piecdziesia"....czyli Pentium III
    450 - ale jak ladnie brzmi. Chcialbym sie z nia juz pozegnac, ale nie
    na zawsze. Mam zamiar (jezeli sie da) ja zwirtualizowac aby pozbyc sie
    sprzetu. System Win xp sp2. A zwirtualizowany system chcialby aby
    chodzil pod win xp/win 7, moze na jakims Linuxie.

    Jak ma sie do tego zabrac? Gdzie mam spytac fachowcow, co przeszli na
    druga strone!

  • 2. Data: 2011-08-28 15:18:04
    Temat: Re: wirtualizacja Peceta
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 17:06:08 +0200, l...@t...pl napisał(a):

> [...]
    > chodzil pod win xp/win 7, moze na jakims Linuxie.
    >
    > Jak ma sie do tego zabrac? Gdzie mam spytac fachowcow, co przeszli na

    Win 7 Pro zawiera do pobrania tzw Tryb XP, który nie jest niczym innym niż
    wirtualną maszyną pracującą pod XP. Tak się można do tego zabrać
    najprościej.

    Osobną sprawą jest sensowność wirtualizowania trupa, jeżeli nie wymaga tego
    jakieś specyficzne oprogramowanie lub sprzęt.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 3. Data: 2011-08-28 15:59:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Win 7 Pro zawiera do pobrania tzw Tryb XP, który nie jest niczym innym niż
    > wirtualną maszyną pracującą pod XP. Tak się można do tego zabrać
    > najprościej.

    Który wymaga odpowiednich instrukcji w procesorze.

  • 4. Data: 2011-08-28 22:20:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 17:59:25 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Który wymaga odpowiednich instrukcji w procesorze.

    Od dość dawna już nie wymaga. Po drugie, gdyby nawet, to większość nowych
    procesorów ma te instrukcje.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 5. Data: 2011-08-29 06:35:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Od dość dawna już nie wymaga. Po drugie, gdyby nawet, to większość nowych
    procesorów ma te instrukcje.

    http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id
    =8002

    System requirements

    Supported Operating Systems: Windows 7

    Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate, or Windows 7 Enterprise.

    Hard disk requirement: 2GB for installing Windows XP Mode. Additional 15GB
    of hard disk space for the virtual Windows environment.

    Note: You can use Windows Virtual PC to run Windows XP Mode on your computer.
    Windows Virtual PC requires processor capable of hardware virtualization, with
    AMD-V(TM), Intel(R) VT or VIA(R) VT turned on in the BIOS.
    Sam napisałeś, że większość nowych obsługuje

  • 6. Data: 2011-08-29 09:24:57
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 29.08.2011 08:35, qwerty pisze:
    > http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id
    =8002

    Nieaktualne dawno. I dowód na to, że lepiej wiedzieć, a nie
    znajdować informacje w sieci :)

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 7. Data: 2011-08-29 10:04:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-08-29 08:35, qwerty pisze:
> [...]
    > virtualization, with AMD-V(TM), Intel(R) VT or VIA(R) VT turned on in the BIOS.
    > Sam napisałeś, że większość nowych obsługuje

    http://www.dobreprogramy.pl/Tryb-Windows-XP-takze-be
    z-sprzetowej-wirtualizacji,Aktualnosc,17226.html

    --
    Andrzej Libiszewski

  • 8. Data: 2011-08-29 10:18:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    http://www.vmware.com/products/converter/

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 9. Data: 2011-08-29 15:06:48
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik kamil napisał:

    > http://www.vmware.com/products/converter/

    Polecam, testowalem, wirtualny laptop zyl sobie przez pol roku az sie
    upewnilem, ze wszystko co z niego przenioslem to na 100% wszystko co
    potrzebowalem.

  • 10. Data: 2011-08-29 17:04:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/08/2011 16:06, Mateusz wrote:

    > Polecam, testowalem, wirtualny laptop zyl sobie przez pol roku az sie
    > upewnilem, ze wszystko co z niego przenioslem to na 100% wszystko co
    > potrzebowalem.

    Ja wogóle nie rozumiem, po co męczyć się z jakimiś Virtual PC, skoro
    VMWare jest sprawdzony, działa na każdej platformie i emuluje bez
    problemów praktycznie każdy sprzęt.

    Tym converterem wirtualuzowałem już kilkadziesiąt serwerów produkcyjnych
    i nigdy nie było problemów, szczerze polecam.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil