  • 1. Data: 2017-07-06 21:33:32
    Temat: włącznik
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Ktoś widział gdzieś jakiś ładnie zrobiony wyłącznik do komputera?
    chodzi o to, że skrzynia stoi gdzieś daleko i przydało by się coś co się
    przyklei do biurka i czym można włączyć kompa... jak wiem, że se można
    zrobić, chciałem coś ładnego i dobrze wykonanego...

  • 2. Data: 2017-07-06 22:07:29
    Temat: Re: włącznik
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Najlepiej "hebel":

    http://www.prospersklep.pl/pl/p/Odlacznik-OZK-3x1250
    -EMA-ELFA-Cantoni-GROUP/457

    ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-07-06 22:18:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Najlepiej "hebel":
    >
    > http://www.prospersklep.pl/pl/p/Odlacznik-OZK-3x1250
    -EMA-ELFA-Cantoni-GROUP/457

    > ;)

    ładny... ale to moze byc efektowniejsze do wyłączenia:
    https://militarialodz.pl/pl/p/Detonator-zdalny-AM04R
    -8/5718

    --
    marfi

  • 4. Data: 2017-07-06 23:02:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.07.2017 o 21:33, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > przyklei do biurka i czym można włączyć kompa... jak wiem, że se można
    > zrobić, chciałem coś ładnego i dobrze wykonanego...

    chodzi Ci o uruchamianie sytemu, czy odcięcie zasilania?
    Bo to pierwsze, można zrobić klawiaturą, albo myszą. Ewentualnie
    naprawdę małym pstryczkiem. to drugie - ukrytym pod blatem przedłużaczem
    ToMasz

  • 5. Data: 2017-07-06 23:03:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-07-06 o 22:18, marfi pisze:

> [...]
    -EMA-ELFA-Cantoni-GROUP/457

    > ładny... ale to moze byc efektowniejsze do wyłączenia:

    No i znacznie tańszy.

    Robert

  • 6. Data: 2017-07-07 08:15:50
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.07.2017 Adam <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Najlepiej "hebel":
    >
    > http://www.prospersklep.pl/pl/p/Odlacznik-OZK-3x1250
    -EMA-ELFA-Cantoni-GROUP/457

    Ale to jest odłącznik, a potrzebny jest rozłącznik
    (ewentualnie wyłącznik).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2017-07-07 09:15:18
    Od: s...@g...com

    http://www.emi-led.pl/30-urzadzenia-zdalnego-sterowa
    nia

  • 8. Data: 2017-07-07 13:36:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-07 o 08:15, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ale to jest odłącznik, a potrzebny jest rozłącznik
    > (ewentualnie wyłącznik).

    Przy prądach występujących w przeciętnym komputerze nie ma to żadnego
    znaczenia.

  • 9. Data: 2017-07-07 16:29:11
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Thu, 6 Jul 2017 22:07:29 +0200, Adam napisał(a):

    > http://www.prospersklep.pl/pl/p/Odlacznik-OZK-3x1250
    -EMA-ELFA-Cantoni-GROUP/457

    Piękny. Tylko trochę drogi. :)

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.