  • 1. Data: 2016-10-03 18:23:23
    Temat: wniosek końcowy
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    to ja może podsumuję: wy to tak, a my to nie...

  • 2. Data: 2016-10-04 17:11:55
    Temat: Re: wniosek końcowy
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    chciałbym porozmawiać o wczorajszym niewyobrażalnym sukcesie moderatorów
    elektrody... znany mi radykał po/eu wygłosił w imieniu całej wspólnoty
    europejskiej wyrazy szacunku dla "pracy" i wielkie uznanie "zasług"
    moderatorów elektrody... nie usłyszałem dla jakich dziedzin, może
    chodziło o strzelanie z dupy?

    no to pogadajmy o elektrodzie...

    zacznę ja, komu ukradli (w sumie to wiem) pomysł na najnowszą odsłonę
    strony głównej elektrody? kolory to wiadomo komu ukradli, ale ciekawi
    mnie też skąd u cymbałów pomysł na graficzkę na stronie?

  • 3. Data: 2016-10-04 23:48:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup

    >chciałbym
    ihuj

  • 4. Data: 2016-10-05 18:22:01
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    wspólnota europejska ma nowy ideał, eksperci wpajają młodym ekspertom
    "nie wiesz jak coś zrobić zajrzyj na elektrodę"... ostro...

  • 5. Data: 2016-10-06 09:57:39
    Od: a...@a...pl

    w systemie siła 'PO/EU wrote:

> [...]
    > strony głównej elektrody? kolory to wiadomo komu ukradli, ale ciekawi
    > mnie też skąd u cymbałów pomysł na graficzkę na stronie?

    A co Cię to obchodzi niech sobie robią co chcą ,ja tam nie zaglądam i nawet
    nie wiem o co chodzi i Tobie polecam. Nic tam już ciekawego nieznajdziesz.

  • 6. Data: 2016-10-06 17:10:51
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    tak, cieszy mnie Twój pogląd.
    też mi się tak wydaje.

    ban do 2034 roku zrozumiałem jako oficjalne wypowiedzenie wojny...

    mnie w to graj...

    ciekawe będzie jak spotkamy się z moderatorami na sali sądowej...