  • 1. Data: 2016-10-01 14:39:49
    Temat: poziom zeszmacenia się w marketingu
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Tak przypadkiem trafiłem na:

    http://www.denon.pl/pl/product/hifi/amplifier/pma720
    ae

    bo ktoś zapytał na elektrodzie o ten wzmacniacz i chciałem jakąś
    specyfikację czy coś... zobaczyć...

    No rozumiem tych kaniciarzy od "oszczedzaczy energii" i tych od
    "kondycjonerów 230V" dla audiodebili, ale Denon

    Włodek

  • 2. Data: 2016-10-01 16:30:13
    Temat: Re: poziom zeszmacenia się w marketingu
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-10-01 o 14:39, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    >
    > No rozumiem tych kaniciarzy od "oszczedzaczy energii" i tych od
    > "kondycjonerów 230V" dla audiodebili, ale Denon

    Mam ten wzmacniacz, ale szybek to w nim nie widzę, chyba wystąpię z
    pozwem ;-)
    A tak nawiasem mówiąc, zupełnie przyzwoity sprzęt.

    P.P.

  • 3. Data: 2016-10-01 22:30:20
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-10-01 o 16:30, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Mam ten wzmacniacz, ale szybek to w nim nie widzę, chyba wystąpię z
    > pozwem ;-)
    Ale za to masz:
    "Główny transformator z osobnymi zasilaczami" :)

  • 4. Data: 2016-10-02 08:54:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 1 października 2016 14:39:51 UTC+2 użytkownik n...@g...com
    napisał:
    > No rozumiem tych kaniciarzy od "oszczedzaczy energii" i tych od
    > "kondycjonerów 230V" dla audiodebili, ale Denon

    Tutaj raczej działał "tłumocz" z łapanki, a nie nadgorliwy marketoid ;)

    L.

  • 5. Data: 2016-10-02 15:19:28
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-10-02 o 08:54, Lisciasty pisze:
    > Tutaj raczej działał "tłumocz" z łapanki, a nie nadgorliwy marketoid;)
    Na to wychodzi. Ale to oznacza, że firmy Denon nie stać na zlecenie
    tłumaczenia.

  • 6. Data: 2016-10-02 15:50:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-02 o 15:19, Jawi pisze:
    > Na to wychodzi. Ale to oznacza, że firmy Denon nie stać na zlecenie
    > tłumaczenia.

    Ale rozwaliło mnie "Strojenie dźwięku stosowne dla gustu europejskiego"

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2016-10-02 16:18:47
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-10-02 o 15:50, Irokez pisze:

    > Ale rozwaliło mnie "Strojenie dźwięku stosowne dla gustu europejskiego"

    Na stronie angielskiej:
    Amongst others a high-speed, high-capacity power supply. (tu tłumacz dał...)
    European sound-tuned. (konia z rzędem temu, kto powie, o co tu chodzi)

    P.P.

  • 8. Data: 2016-10-02 16:35:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > Na stronie angielskiej:
    > Amongst others a high-speed, high-capacity power supply. (tu tłumacz dał...)
    > European sound-tuned. (konia z rzędem temu, kto powie, o co tu chodzi)

    O, właśnie! Mogło im chodzić o konia, z tym dźwiękiem. Europejskim.

    https://youtu.be/IkEf42l6vo4?t=51m29s

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2016-10-02 17:12:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 2 października 2016 16:19:26 UTC+2 użytkownik Paweł Pawłowicz
    napisał:
    > European sound-tuned. (konia z rzędem temu, kto powie, o co tu chodzi)

    No to chyba w miarę jasne, może Azja lubi piskliwe, wysokie dźwięki,
    a Europa bardziej stonowane, toteż założyli jakiś filtr dolnoprzepustowy
    albo inny wynalazek ;)

    L.

  • 10. Data: 2016-10-02 17:19:36
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-10-02 16:18, Paweł Pawłowicz wrote:
    (ciap)
    > European sound-tuned. (konia z rzędem temu, kto powie, o co tu chodzi)

    Jakieś normy Łunijne poziomu na wyjsciu słuchawkowym może.

    Włodek