  • 1. Data: 2014-04-23 17:14:58
    Temat: wskaźnik zalania Nokia Lumia
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Czy Nokia Lumia 520 ma widoczny bez rozbierania wskaźnik zalania wodą?
    Z google wynika, że może to być naklejka na baterii lub/i w komorze
    baterii, ale dokładnej lokalizacji dla tego modelu nie znalazłem.
    S.

  • 2. Data: 2014-04-23 23:05:05
    Temat: Re: wskaźnik zalania Nokia Lumia
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Skylla" napisał:

    > Czy Nokia Lumia 520 ma widoczny bez rozbierania wskaźnik zalania wodą?
    > Z google wynika, że może to być naklejka na baterii lub/i w komorze
    > baterii, ale dokładnej lokalizacji dla tego modelu nie znalazłem.

    Na logikę. Jeśli widzisz wskaźnik bez rozbierania, to go ma. Jeśli nie
    widzisz ... zgadnij.

  • 3. Data: 2014-04-24 10:46:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisa?(a):

    > Na logikę. Jeśli widzisz wskaźnik bez rozbierania, to go ma. Jeśli nie
    > widzisz ... zgadnij.

    To jest niewidzialny ;P

    j.

    --