eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2014-04-21 14:29:07
    Temat: T-mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>


    Czy komus z Was zdarzylo sie ostatnio przedluzyc lub kupic nowa oferte
    w T-mobile ?

    Przeciez obecna strona to jakis koszmar jest - duze, kolorowe,
    przyciagajace, ale kompletnie bezuzyteczne.
    Szczegolow trzeba sie naszukac, linki do cennikow nie dzialaja,
    wybor taryfy sie blokuje na "znaleziono 0 ofert".

    Licza na przyciagniecie klienta w ciemno, czy na naiwniaka skuszonego
    telefonem w niskiej cenie ?

    J.


  • 2. Data: 2014-04-21 16:34:05
    Temat: Re: T-mobile
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Licza na przyciagniecie klienta w ciemno, czy na naiwniaka skuszonego
    > telefonem w niskiej cenie ?

    Bingo!



    --
    Sims, know it. But what the f%!k is Katy Perry?
    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    # pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    # http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)


  • 3. Data: 2014-04-21 16:47:41
    Temat: Re: T-mobile
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2014-04-21 14:29, J.F. pisze:
    >
    > Czy komus z Was zdarzylo sie ostatnio przedluzyc lub kupic nowa oferte
    > w T-mobile ?
    > Przeciez obecna strona to jakis koszmar jest

    Taka moda. Spróbuj odszukać na stronie Orange jakieś normalne abonamenty
    (tzn. bez telefonu czy cyrografu).

    --
    Marcin


  • 4. Data: 2014-04-21 16:50:16
    Temat: Re: T-mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 16:47:41 +0200, Marcin P. napisał(a):
    > W dniu 2014-04-21 14:29, J.F. pisze:
    >> Czy komus z Was zdarzylo sie ostatnio przedluzyc lub kupic nowa oferte
    >> w T-mobile ?
    >> Przeciez obecna strona to jakis koszmar jest
    >
    > Taka moda. Spróbuj odszukać na stronie Orange jakieś normalne abonamenty
    > (tzn. bez telefonu czy cyrografu).

    Z tymi to zawsze byl klopot.
    A tu nawet z telefonem i cyrografem jest problem.

    J.


  • 5. Data: 2014-04-21 18:29:08
    Temat: Re: T-mobile
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >
    > Czy komus z Was zdarzylo sie ostatnio przedluzyc lub kupic nowa oferte
    > w T-mobile ?
    >
    > Przeciez obecna strona ...

    Kartę wymieniłem bo nie trzeba było wchodzić na stronę z flashem. Zamierzam
    się z tej sieci wyprowadzić.


  • 6. Data: 2014-04-22 06:25:26
    Temat: Re: T-mobile
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-04-21 14:29, J.F. pisze:
    >
    > Czy komus z Was zdarzylo sie ostatnio przedluzyc lub kupic nowa oferte
    > w T-mobile ?
    >
    > Przeciez obecna strona to jakis koszmar jest - duze, kolorowe,
    > przyciagajace, ale kompletnie bezuzyteczne.
    > Szczegolow trzeba sie naszukac, linki do cennikow nie dzialaja,
    > wybor taryfy sie blokuje na "znaleziono 0 ofert".
    >
    > Licza na przyciagniecie klienta w ciemno, czy na naiwniaka skuszonego
    > telefonem w niskiej cenie ?
    >

    Po zmianie w korporację ta siec pod względem jakości obsługi klienta
    leci na "łeb na szyję". Czasy dawnej Ery to po prostu bajka w porównaniu
    z tym co się teraz dzieje. Pomyłki przy włączaniu pakietów, olewanie
    klienta, brak odpowiedzi na pisma i zgłoszenia przez www to na porządku
    dziennym.


  • 7. Data: 2014-04-22 10:34:22
    Temat: Re: T-mobile
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > W dniu 2014-04-21 14:29, J.F. pisze:
    >>
    >> Czy komus z Was zdarzylo sie ostatnio przedluzyc lub kupic nowa oferte
    >> w T-mobile ?
    >>
    >> Przeciez obecna strona to jakis koszmar jest - duze, kolorowe,
    >> przyciagajace, ale kompletnie bezuzyteczne.
    >> Szczegolow trzeba sie naszukac, linki do cennikow nie dzialaja,
    >> wybor taryfy sie blokuje na "znaleziono 0 ofert".
    >>
    >> Licza na przyciagniecie klienta w ciemno, czy na naiwniaka skuszonego
    >> telefonem w niskiej cenie ?
    >>
    >
    > Po zmianie w korporację ta siec pod względem jakości obsługi klienta
    > leci na "łeb na szyję". Czasy dawnej Ery to po prostu bajka w porównaniu
    > z tym co się teraz dzieje. Pomyłki przy włączaniu pakietów, olewanie
    > klienta, brak odpowiedzi na pisma i zgłoszenia przez www to na porządku
    > dziennym.
    >

    Korporacyjna jakoś ;)




    --
    Sims, know it. But what the f%!k is Katy Perry?
    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    # pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    # http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)


  • 8. Data: 2014-04-22 11:25:59
    Temat: Re: T-mobile
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Panie bo takie rzeczy to tylko w Erze a Ery nie.
    Sam powoli migruje z Play do T-Mobile mam w T-Mobile juz jeden numer i
    powiem Wam, że w Play jest jeszcze gorzej.
    W sumie to co dwa lata zmieniam sieć w myśl zasady wszędzie dobrze gdzie nas
    nie ma.


  • 9. Data: 2014-04-22 12:23:55
    Temat: Re: T-mobile
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 21 Apr 2014 14:29:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    Obecna strona jest do d.... Jak był przedłużany BC to bez zgody
    kogoś-tam-na-górze nie dało się przedłużyć abonamentu bez modemu. Przy
    przedłużeniu też ,,zapomnieli'' włączyć tej 10 złotowej zniżki dla
    posiadaczy innych usług w T-Mobile. Jak półtora roku temu był brany
    abonament to (na moją prośbę ;)) włączyli jakiś nieistniejący pakiet
    SMSów za który naliczali jeszcze bardziej kosmiczny abonament. Na
    wszystkie reklamacje odpowiadali według schematu: idź na drzewo, my
    mamy rację, ale ze względu na długą i dobrą współpracę wszystkie uwagi
    zostaną uwzględnione. I potrafili reklamację rozpatrzyć w ~ 3 godziny.

    Poza tym działają dobrze, a przed zmianą operatora powstrzymuje mnie
    świadomość że u innych nie będzie lepiej.
    --
    Grzegorz Krukowski


  • 10. Data: 2014-04-22 12:29:52
    Temat: Re: T-mobile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał w wiadomości
    >Obecna strona jest do d.... [...]
    >Poza tym działają dobrze, a przed zmianą operatora powstrzymuje mnie
    >świadomość że u innych nie będzie lepiej.

    Ano owszem, tylko jak tu do nich przejsc czy chocby umowe przedluzyc,
    jesli nie dostarczaja podstawowych informacji ?

    J.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: