  • 1. Data: 2010-11-22 12:55:21
    Temat: wspomaganie
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Witam,
    przekręcam kluczyk,zapalają się kontrolki,gasną,
    jedna zostaje kierownica z wykrzyknikiem,
    no nic przejechałem kawałek czuje że wsp. nie działa.
    zatrzymałem się,wył silnik,załączyłem i zgasły wszys. kontrolki,
    jedzie normalnie.
    co sie dzieje?
    cordoba 2003 1.9 sdi
    mirek

  • 2. Data: 2010-11-22 22:45:23
    Temat: Re: wspomaganie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-22 12:55, Mirosław pisze:
> [...]
    > no nic przejechałem kawałek czuje że wsp. nie działa.
    > zatrzymałem się,wył silnik,załączyłem i zgasły wszys. kontrolki,

    Podłącz do komputera, odczytaj błędy i pewnie tam będzie napisane.

    Generalnie jak coś takiego stało się pierwszy raz w życiu i póki co
    ostatni, to się nie przejmuj. Natomiast jak zdarzy się ponownie, to już
    warto sprawdzić o co chodzi.