  • 1. Data: 2010-03-27 22:41:44
    Temat: wspominki...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    no nie wierzę - w TVP INFO leci właśnie program wspomnieniowy poświęcony
    najlepszemu cyklowi popularnonaukowemu SONDA -
    fragmenty programów, wspomnienia reżysera itp.

  • 2. Data: 2010-03-27 22:47:19
    Temat: Re: wspominki...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    sundayman wrote:
    > no nie wierzę - w TVP INFO leci właśnie program wspomnieniowy poświęcony
    > najlepszemu cyklowi popularnonaukowemu SONDA -
    > fragmenty programów, wspomnienia reżysera itp.

    Qrcze, nie załapałem się na początek :/

  • 3. Data: 2010-03-27 22:50:37
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Powiedzieli, że w sumie powstało ponad 500 odcinków...
    Z tego co czytałem, część została bezpowrotnie skasowana - no po prostu łapy
    poucinać temu kto to zrobił...

  • 4. Data: 2010-03-27 23:12:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    sundayman pisze:
    > Powiedzieli, że w sumie powstało ponad 500 odcinków...
    > Z tego co czytałem, część została bezpowrotnie skasowana - no po prostu
    > łapy poucinać temu kto to zrobił...

    Witamy w telewizji polskiej... ZTCW to mecz na którym Górski wywalczył
    uczestnictwo w Mundialu też został skasowany, podobnie jak kilkadziesiąt
    innych wartościowych meczy z historii polskiej piłki nożnej. Za to
    archiwum TVP za pewne ma komplet odcinków "Mody na Sukces", pewnie
    nagranych na kasetach, gdzie wcześniej była "Sonda" albo te mecze.

  • 5. Data: 2010-03-27 23:20:24
    Temat: Re: [OT] wspominki...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    sundayman wrote:
    > Powiedzieli, że w sumie powstało ponad 500 odcinków...
    > Z tego co czytałem, część została bezpowrotnie skasowana - no po prostu
    > łapy poucinać temu kto to zrobił...

    Znaczna częśc ma wartośc wyłacznie historyczną, wiele rzeczy nie ma
    dzisiaj dużego sensu. Nikogo nie usprawiedliwiam, to co zrobiono było
    skrajnie nieodpowiedzialne i charakterystyczne dla osob z obecnej TV
    zbyt tępych aby oceniać co jest ważne dla kultury. Jednak wznawianie
    dzisiaj starych odcinków sondy nie ma dużego sensu. Oglądać by to mogło
    pokolenie 30-70 latków prawie wylącznie z powodów sentymentalnych, z
    resztą kto by dał rade obejrzeć 500 odcinków. Znacznie większym problem
    jest brak takiego programu gdziekolwiek w TV aktualnie. Gdyby w TV była
    jakakolwiek audycja podobna do Sondy jestem gotów tylko z tego powodu
    płacić abonament 2x wiekszy ...

  • 6. Data: 2010-03-27 23:21:28
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Jakby te historyczne odcinki SONDY puszczali choćby o północy, to by im
    "misyjność" wzrosła o 500%...
    Mimo, że technika dziś już inna...

  • 7. Data: 2010-03-27 23:22:37
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > jest brak takiego programu gdziekolwiek w TV aktualnie. Gdyby w TV była
    > jakakolwiek audycja podobna do Sondy jestem gotów tylko z tego powodu
    > płacić abonament 2x wiekszy ...

    Święte słowa.

  • 8. Data: 2010-03-27 23:26:01
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    sundayman wrote:

    > Z tego co czytałem, część została bezpowrotnie skasowana - no po prostu
    > łapy poucinać temu kto to zrobił...

    Oni chyba kasowali na bierząco - cienko wtedy było z taśmą i po prostu
    wykorzystywali ją do nagrywania kolejnych odcinków.

    Mirek.

  • 9. Data: 2010-03-27 23:39:23
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > pokolenie 30-70 latków prawie wylącznie z powodów sentymentalnych, z
    > resztą kto by dał rade obejrzeć 500 odcinków.

    Mylisz się. Jakieś 200 odcinków można znaleźć w necie - to chyba te, co
    wyszły na jakichś kasetach. Z chęcią bym obejrzał pozostałe 300 i nie z
    powodów sentymentalnych, tylko jest tam kupa ciekawych rzeczy i nie ma
    znaczenia, że część informacji jest przestarzała. Można by zrobić
    program 2-częściowy - odcinek Sondy i następnie dyskusja o tym co się do
    dziś zmieniło.

    Mirek.

  • 10. Data: 2010-03-27 23:40:49
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    Mirek pisze:

    > Oni chyba kasowali na bierząco - cienko wtedy było z taśmą i po prostu
    > wykorzystywali ją do nagrywania kolejnych odcinków.

    Taśmy było dość (w fabrykach), tylko telewizja jej nie kupowała, bo
    brakowało na to pieniędzy. Za to nie brakowało na pensje dla zarządu i
    wiele innych bzdetów na które publiczna tv trwoniła pieniądze.