  • 101. Data: 2010-03-31 08:57:40
    Temat: Re: wspominki...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Wednesday, March 31, 2010, 9:27:12 AM, you wrote:

    [...]

    > Podpis na nim: "Pentel JAPAN". Można by poszukać historii firmy, ale nie
    > chce mi się.

    O ile mnie skleroza nie myli, to Pentel == Mitsubishi...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 102. Data: 2010-03-31 09:19:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 10:57:40 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Piotr,
    >[...]
    >
    >O ile mnie skleroza nie myli, to Pentel == Mitsubishi...

    Tu macie katalog z 1980
    http://www.leadholder.com/cat-pentel-1980-p23.html

    Gosc ma niezla kolekcje katalogow, ale moment pojawienia sie tych
    produktow przegapil. 32-33 lata niewykluczone.

    Rzecz nie jest nowa, tu prawie to samo z 1957
    http://www.leadholder.com/cat-fc_de-1957-p44.html
    "Prawie" robi jednak roznice - to jest 1.18mm

    A tu wspominaja nawet o 1928
    http://www.leadholder.com/main-history.html#history-
    thin

    J.

  • 103. Data: 2010-03-31 10:58:26
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Tu macie katalog z 1980
    > http://www.leadholder.com/cat-pentel-1980-p23.html

    Jakby ustalić kiedy wprowadzono model P205 (z białej farby już nic mi nie
    zostało)
    http://www.leadholder.com/cat-pentel-1980-p24.html
    to by się okazało czy i ile nakłamałem.
    P.G.