  • 11. Data: 2014-04-07 10:23:37
    Temat: Re: wszystkie autostrady platne
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Kolejne? A poprzednie to które?

    Poprzednie czy nastepne to bez znaczenia np. 200 baniek za ekrany w polach
    na samej A2.
    bo przepisow nie chcialo im sie zmienic, czyli musieli dac komus zarobic i
    jak znam zycie to na A2 Lodz - Wawa otworza te bramki tuz przed wdrozeniem
    tego nowego systemu :)

    > Zamiast przymuszać można też zachęcać. Jakim cudem udało się przymusić
    > Coca Colę pakować napoje w puszki?

    Na zechetach tez moze sie skonczyc, zobaczymy jak sobie z tym poradza.
    Wlasciwie musza bo inaczej bylaby to paranoja.

    > Rozwiązać? A jest związany?

    Na razie jak widzisz jest zwiazany. Zobaczymy co zaproponuja, mam nadzieje
    ze nic :)

  • 12. Data: 2014-04-07 13:04:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości

    >Poprzednie czy nastepne to bez znaczenia np. 200 baniek za ekrany w
    >polach na samej A2.
    >bo przepisow nie chcialo im sie zmienic, czyli musieli dac komus
    >zarobic i

    No, halas od autostrady czy ogolnie drogi, jest.

    >jak znam zycie to na A2 Lodz - Wawa otworza te bramki tuz przed
    >wdrozeniem tego nowego systemu :)

    No wiesz, przetarg rozstrzygniety, umowa podpisana, trzeba robic,
    chocby bylo juz niepotrzebne.

    >Na zechetach tez moze sie skonczyc, zobaczymy jak sobie z tym
    >poradza. Wlasciwie musza bo inaczej bylaby to paranoja.

    Obawiam sie ze chcieli wlaczyc prywatnych do Viatolla, a oni
    odpowiedzieli "nie".
    Bo oni by chcieli za darmo, a GD za partycypacje w kosztach.

    Zreszta bramki daja prace, wiec po co je likwidowac :-)

    J.

  • 13. Data: 2014-04-07 21:44:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-04-05 17:41, J.F. pisze:
> [...]
    27,Koniec_bramek_do_poboru_oplat_na_polskich_autostr
    adach_.html

    >Przecież autostrady są płatne dla wszystkich.

    Ale nie wszystkie

    >Nie rozumiem Twojego lamentu. Znikną w końcu kretyńskie korki na
    >bramkach.

    Bo tytul ciekawy, "koniec bramek do poboru oplat", a tak naprawde to
    poczatek :-)

    J.

  • 14. Data: 2014-04-08 08:44:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-07 21:44, J.F pisze:
    27,Koniec_bramek_do_poboru_oplat_na_polskich_autostr
    adach_.html

    > Ale nie wszystkie

    A które nie są? Pomijam A6 pod Szczecinem.

    --
    MN

  • 15. Data: 2014-04-08 09:11:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, April 8, 2014, 8:44:19 AM, you wrote:

    27,Koniec_bramek_do_poboru_oplat_na_polskich_autostr
    adach_.html
    > A które nie są? Pomijam A6 pod Szczecinem.

    A4 od Wrocławia do granicy, A4 koło Katowic, A4 za Krakowem w stronę
    drugiej granicy.

    O ile mnie skleroza nie myli, to A4 jest na razie płatna tylko na
    dwóch odcinkach (okolice):
    - Wrocław - Gliwice
    - Tychy - Kraków

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2014-04-08 09:40:48
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > drugiej granicy.
    >
    > O ile mnie skleroza nie myli, to A4 jest na razie płatna tylko na

    Kolega Marcin chyba rzadko jezdzi samochodem, jeszcze A2 Lodz - Wawa

  • 17. Data: 2014-04-08 11:59:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-08 09:40, Czesław Wiśniak pisze:

    > Kolega Marcin chyba rzadko jezdzi samochodem, jeszcze A2 Lodz - Wawa

    Wszystkie nowe państwowe odcinki miały być i będą płatne. Wyjątkiem była
    A6 pod Szczecinem. Pozostaje pytanie: czy chcecie płacić stojąc godzinę
    na bramkach, czy wolicie bez korków automatycznie.

    A że chwilowo na przykład A2 pod Łodzią jest darmowa - to tylko chwilowo.

    --
    MN

  • 18. Data: 2014-04-08 19:42:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >była A6 pod Szczecinem. Pozostaje pytanie: czy chcecie płacić stojąc
    >godzinę na bramkach, czy wolicie bez korków automatycznie.

    No teraz mamy jeszcze mozliwosc domagania sie obnizenia ceny z powodu
    niedopelnienia obowiazkow.
    o 100% w przypadku kolejki na 15 minut :-)

    >A że chwilowo na przykład A2 pod Łodzią jest darmowa - to tylko
    >chwilowo.

    Ale ktos dobrze zauwazyl - bez bramek to i ekspresowki beda platne.

    Ale przypominam ze to nie od bramek zalezy, tylko od waszego glosu na
    kolejnych wyborach :-)

    J.

  • 19. Data: 2014-04-08 20:38:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-08 19:42, J.F pisze:
    > Ale ktos dobrze zauwazyl - bez bramek to i ekspresowki beda platne.
    >
    > Ale przypominam ze to nie od bramek zalezy, tylko od waszego glosu na
    > kolejnych wyborach :-)

    W mojej okolicy autostrady nie ma i nie będzie ale jest kawałek
    ekspresówki który będzie się powiększał zawierając obwodnicę miasta
    wojewódzkiego. Już komunikacja dostaje po tyłku bo żadnej ulgi nie ma
    dla autobusów.
    Jak nic wprowadzą płatne obwodnice i ekspresówki. Nie trzeba być
    geniuszem żeby przewidzieć jak będzie wyglądać ruch po takim zagraniu
    Mamy siedzieć cicho i łykać propagandę?

  • 20. Data: 2014-04-08 22:58:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 07 Apr 2014 09:14:01 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Przecież autostrady są płatne dla wszystkich.

    Na razie nie wszystkie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280