  • 1. Data: 2014-01-07 15:38:50
    Temat: wybierz numer w orange - ściema jakich mało
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    Od pewnego czasu szukam starterów orange z numerami podobnymi jak mam.
    nie "złote", ale konkretnych 6 pierwszych cyfr. BArdzo się napaliłem na
    starter orange umożliwiający wybór numeru przez 2 godziny od startu.
    sprawa wygląda następująco:
    wkładamy nowego sima do telefonu, uruchamia się telefon i "aplikacja"
    typu "horoskop" - mamy listę do wyboru, wybieramy, a telefon komunikuje
    się z serwerem za pomocą gołębia pocztowego. Trwa to kilkadziesiąt
    sekund. Możemy wybrać swój numer telefonu... nie. to nie prawda. Co
    najwyżej, możemy wybrać TYLKO 4 cyfry, przy czym pojawią się one w
    dowolnym miejscu 9ciu pół numeru telefonu. Dość często spotykamy
    komunikat - nie znaleziono takiej kombinacji. np 8557- już odpada. tak
    samo 0855 - niema. Pytanie do matematyków, zakładając ze orange
    dysponuje początkami od 501 do 516 ile razy powninien wypaść ciąg tych
    samych 4 cyfr pod rząd?
    Można też wybrać numer z listy. po wysłaniu rządania otrzymujemy listę
    kilku numerów, wmiarę po koleii, czyli pierwsze 6 takich samych cyfr,
    zupełnie losowych, ale prośba o kolejną porcje cyfr zajmuje
    kilkadziesiąt sekund - więc za wiele nie da się przejrzeć. Każdy
    poważniejszy błąd, zwiecha, wywala aplikacje i zostajemy z ostanim
    numerem i taryfą. Mnie nie udało się ponownie uruchomić "aplikacji"
    inaczej niż przez wyłączenie i włączenie telefonu.
    Reasumując: jak chcesz konkretny numer - zapomnij. jak chcesz sobie
    wybrać ciekawą kombinacje typu niespodzianka - moze się trafić

    ToMasz

    Jak ktoś chce zgłaszać do "etyki" albo urzędu ochrony "Robienia
    konsumenta w ch..." przepraszam balona - droga wolna

  • 2. Data: 2014-01-07 21:48:48
    Temat: Re: wybierz numer w orange - ściema jakich mało
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Jan 2014 15:38:50 +0100, ToMasz napisał(a):
    > Od pewnego czasu szukam starterów orange z numerami podobnymi jak mam.
    > nie "złote", ale konkretnych 6 pierwszych cyfr. BArdzo się napaliłem na

    Ale to juz szansa jedna na milion :-)
    No, moze jedna na 16 tys, skoro jak piszesz - od 501 do 516.

    > starter orange umożliwiający wybór numeru przez 2 godziny od startu.

    Dawniej byla gdzies na stronie mozliwosc zakupu numeru z puli do
    wyboru. Przynajmniej ograniczenia czasowego nie bylo.
    Moze nadal jest ?

> [...]
    > samo 0855 - niema. Pytanie do matematyków, zakładając ze orange
    > dysponuje początkami od 501 do 516 ile razy powninien wypaść ciąg tych

    W sensie ? ze oni ci proponuja czesto to samo, czy ze 8557 na
    dowolnych z 6 cyfr, ale w tym porzadku zawsze zajete ?

    Ludzie czesto do numeru przywiazani, czyli wiele numerow zajetych na
    dluzej. No ale z 10-20% powinno byc w rotacji ...

    > Reasumując: jak chcesz konkretny numer - zapomnij. jak chcesz sobie
    > wybrać ciekawą kombinacje typu niespodzianka - moze się trafić

    Mozliwe ze te ciakawe to oni wczesniej sami filtruja.

    J.

  • 3. Data: 2014-01-07 22:27:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > W sensie ? ze oni ci proponuja czesto to samo, czy ze 8557 na
    > dowolnych z 6 cyfr, ale w tym porzadku zawsze zajete ?
    wpisuje 8557 - nie ma wolnych numerów pasujących do podanej kombinacji
    Wpsuje 0855 - niema wolnych....
    co do diaska? wszystkie zajęte? Nie wpisuje 4 zer, albo 4 piątek, czy
    też 1234....

    > Mozliwe ze te ciakawe to oni wczesniej sami filtruja.
    w to nie wątpie, ale liczyłem ze wyfiltrują takie typowe pokerowe
    ułożenia....

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-01-07 23:05:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Jan 2014 22:27:00 +0100, ToMasz napisał(a):
    > wpisuje 8557 - nie ma wolnych numerów pasujących do podanej kombinacji
    > Wpsuje 0855 - niema wolnych....
    > co do diaska? wszystkie zajęte? Nie wpisuje 4 zer, albo 4 piątek, czy
    > też 1234....

    malo prawdopodobne. Nawet jesli udostepnili tylko jedna pule, i np z
    przodu jest zawsze 518, to i tak kombinacji 8557xx, 855x7x, 855xx7,
    jest z tysiac.

    Ale ... latwo sprawdzic. Zacznij krecic te numery - po jednym dzwonku
    przerwij chyba ze uslyszysz "nie ma takiego numeru".

    J.