  • 1. Data: 2011-10-25 08:49:56
    Temat: wydech kawasaki GPZ 500
    Od: m100larz <m.100larz@_NOSPAM_onet.pl>

    witam,
    jestem nowy i szukam pierwszego moto prawdopodobnie będzie to
    kawasaki.Potrzebuje inf. na temat czy kawa gpz 500 lepiej chodzi na 1 czy
    na dwóch oryginalnie tłumikach,
    Ja byłem oglądać z jednym i średnio mi się podobało.
    Szukałem w poradniku i chciałem napisać do jednego z forumowiczów ale nie
    wiem jak pisać na pw.

  • 2. Data: 2011-10-25 11:31:48
    Temat: Re: wydech kawasaki GPZ 500
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-10-25 10:49, m100larz pisze:
> [...]
    > Ja byłem oglądać z jednym i średnio mi się podobało.
    > Szukałem w poradniku i chciałem napisać do jednego z forumowiczów ale

    Dziwne pytanie zadajesz, choć patrząc skąd piszesz może nie do końca
    dziwne...
    Seryjnie wychodziły na 2 wydechach i taki układ mnie się osobiście
    bardzo podobał (miałem kiedyś gpz), wersje z jednym wydechem to pewnie
    akcesoryjne sportowe kolektory. Najlepiej podjedź posłuchaj oryginału i
    opcji z jednym wydechem i wybierz. Weź pod uwagę, że większość wydechów
    jest z racji wieku i przebiegów trochę wydmuchana, przez co głośniej
    chodzi (o przeróbkach nie wspominam).

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 3. Data: 2011-10-25 11:35:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-25, juhass <j...@p...fm> wrote:

> [...]
    > opcji z jednym wydechem i wybierz. Weź pod uwagę, że większość wydechów
    > jest z racji wieku i przebiegów trochę wydmuchana, przez co głośniej

    Widzialem na allegro ZZR 1200 z akcesoryjnymi sportowymi kolektorami.
    Upierdolona rura idaca na drugi wydech, obsmarkana spawarka i 5 dziurek
    wiertarka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-10-25 11:38:22
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2011-10-25 13:35, AZ pisze:

    > Widzialem na allegro ZZR 1200 z akcesoryjnymi sportowymi kolektorami.
    > Upierdolona rura idaca na drugi wydech, obsmarkana spawarka i 5 dziurek
    > wiertarka.

    No co... Jaki kraj takie akcesoria (i ich montaż) :D

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 5. Data: 2011-10-25 13:36:19
    Od: m100larz <m.100larz@_NOSPAM_onet.pl>

    juhass napisal

> [...]
    wydechĂłw
    > jest z racji wieku i przebiegów trochę wydmuchana, przez co głośniej

    To co mam się przeprowdzić na drugi koniec Polski.Co ja poradze, że warmia
    i mazury to tylko ładne jeziora. Jeśli przychodzi coś kupić z motoryzacji
    , należy jechać albo na pomorze albo w głąb kraju.
    Piszę bo nie wiem, byłem oglądać z 1 tłumikiem i nie zabardzo mi się
    podobało a było to blisko więc podjechałem.
    Jak dla mnie pytanie jak każde inne. Jak juhass czegoś nie wiesz to pytasz
    i tutaj dla kogoś też może to być dziwne pytanie:)

  • 6. Data: 2011-10-25 13:46:28
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-10-25 15:36, m100larz pisze:
> [...]
    > Jak dla mnie pytanie jak każde inne. Jak juhass czegoś nie wiesz
    > to pytasz i tutaj dla kogoś też może to być dziwne pytanie:)

    To sobie przeczytaj Twoje pytanie i sam sobie odpowiedz czy nie
    jest dziwne :P

    Były GPZ-ty z 1nym oryginalnym tłumikiem? Chyba nie. Co masz na
    myśli pisząc "chodzi"? Dźwięk silnika czy już samą jazdę - można
    to zrozumieć dwojako.

    Poszukaj sobie w okolicy maszyny z dwoma wydechami i porównaj :)

    Na otomoto są w tej chwili dwa GPZty z warmińsko-mazurskiego,
    dwie opcje ;P

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 7. Data: 2011-10-25 13:48:37
    Od: Small <d...@a...pl>

    W dniu 25-10-2011 15:36, m100larz pisze:
> [...]
    > Jak dla mnie pytanie jak każde inne. Jak juhass czegoś nie wiesz to
    > pytasz i tutaj dla kogoś też może to być dziwne pytanie:)

    Chodzilo raczej o miejsce z ktorego piszesz(scigscz.pl), a nie o miejsce
    gdzie mieszkasz :)

    pozdr

    Small
    GSX750F

  • 8. Data: 2011-10-25 13:49:03
    Od: Small <d...@a...pl>

  • 9. Data: 2011-10-25 13:50:37
    Od: Small <d...@a...pl>

    Upsss, sry

  • 10. Data: 2011-10-25 14:09:28
    Od: m100larz <m.100larz@_NOSPAM_onet.pl>

    Small napisal

    > Upsss, sry
    gdzie zasięgnąc informacji na ten temat?
    ścigacz.pl się do tego nie nadaje.