  • 1. Data: 2011-10-25 09:49:43
    Temat: Przewody hamulcowe na torze
    Od: AZ <a...@g...com>

    Intryguje mnie to od zawsze - czemu na torach przewody hamulcowe nie sa
    ida wzdluz lag tak jak w szosowych motocyklach tylko sa wyciagniete na
    zewnatrz - odstaja na boki od blotnika i sa prowadzone z przodu lag.

    Chlodzenie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-10-25 11:30:17
    Temat: Re: Przewody hamulcowe na torze
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisala rzekomo
> [...]
    > ida wzdluz lag tak jak w szosowych motocyklach tylko sa wyciagniete na
    > zewnatrz - odstaja na boki od blotnika i sa prowadzone z przodu lag.

    Chlodzenie to w chopperach, jak sa te sprezynki na przewody ponaciagane.

    MSPANC

    --
    Jasio
    etz vfr