  • 1. Data: 2009-05-25 19:11:14
    Temat: wymiana dysku w dell d630
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    mysle o wymiane hdd w lapciaku dell d630
    na dysk SSD

    czy to jest jakas filozofia w wymianie (nigdy dysku w lapie nie
    wymieniałem) w desktopach setki razy.

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2009-05-25 19:33:22
    Temat: Re: wymiana dysku w dell d630
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > czy to jest jakas filozofia w wymianie (nigdy dysku w lapie nie
    > wymieniałem) w desktopach setki razy.

    W D630 filozofia polega na odkręceniu 6 śrubek :)
    Wymiary dysków są standaryzowane więc wystarczy, że kupisz dysk SSD na SATA.
    Ten Dell obsługuje tylko SATA I.
    Zastanów się dobrze nad zasadnością takiej wymiany wg mnie jest
    nieopłacalna.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2009-05-26 08:25:31
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Czeresniak pisze:

> [...]
    > SATA. Ten Dell obsługuje tylko SATA I.
    > Zastanów się dobrze nad zasadnością takiej wymiany wg mnie jest
    jak nie SSD to nowe SATA

    bo aktualne czasami dziwne dzwieki wydaje
    i obawiam sie, ze moze sie skonczyc..

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2009-05-30 09:02:42
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Czeresniak pisze:

> [...]
    > SATA. Ten Dell obsługuje tylko SATA I.
    > Zastanów się dobrze nad zasadnością takiej wymiany wg mnie jest
    a czy taki dysk

    jest ok, tzn. wydajny etc

    WD1600BEKT

    ?
    pojemnosc dla mnie ma marginalne znaczenie

    --
    pozdros
    icek