  • 11. Data: 2004-01-19 20:17:20
    Temat: Re: wymiana filmow przez internet
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004 21:09:16 +0100, "Wojtek Szczygiel"
    <w...@n...pl> wrote:

    >W wiadomości: news:buhfst.3vvbdpt.1@sloth.hell.pl,

    >To news.icm.edu.pl tez sie nie zorientowal - przynajmniej wg mojego OE
    >Czyli wina lezy raczej po stronie OE?

    Pewnie trzeba wykasować opis grupy i pobrać jeszcze raz. Na
    news.icm.edu.pl jest poprawnie (niemoderowana).
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 12. Data: 2004-01-19 20:21:01
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojtek Szczygiel napisał:

    > To news.icm.edu.pl tez sie nie zorientowal - przynajmniej wg mojego OE
    > Czyli wina lezy raczej po stronie OE?

    Ściągnij listę grup od nowa bo masz starą?
    proponuję pl.news.czytniki
    --
    Olek