  • Data: 2009-08-26 08:46:41
    Temat: wyrazenia regularne...
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam pytanie, jak wyciagnac wartosc z takiego wzorca

    <slowo>[wyrazenie_do_wyciagniecia]<slowoend>

    chodzi mi o to ze np slowo([^slowoend]+)slowoend - to nie dziala bo [^ ...
    moge tylko podac zakres znakow ktore maja zostac wylaczone, a ja potrzebuje
    podac grupe znakow.... ;) 2-3 litery ktore okreslaja razem jako cos co ma
    zostac pominiete....

    bo mam cos takiego

    div...

    Rf