  • 21. Data: 2009-10-20 07:17:01
    Temat: Re: wyswietlacz VFD
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Zawsze mozna dorobic zaslonke na silniczku krokowym :-)

    żaluzyjkę to może nie
    ale myślałem o sterowanym elektrycznie polaryzatorze naklejonym na
    wyświetlacz
    takim, jak się stosuje w tańszych (!) obiektywach do kamer przemysłowych
    oraz maskach do spawania elektrycznego

    potrzebowałbym prostokąt ok mniejwięcej 3 na 5 cm
    widział ktoś gdzieś coś takiego w handlu?