  • 81. Data: 2020-05-03 10:00:08
    Temat: Re: wywala różnicówka
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu niedziela 3.05.2020 o 2:13:05, Izaura pisze:

    > Te zjawiska bywajom rozne

    Tak jak różne gimbusy bywajom: jedne poszły do LO,
    a drugie do warsztatu toczyć z olejem beczki, bo
    nie chciało im się nosić teczki. Warsztaty teraz
    zamknięte, to po internetach latajom.

  • 82. Data: 2020-05-03 19:00:13
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 30.04.2020 o 22:42, ToMasz pisze:
    >>> https://obrazki.elektroda.pl/1311300200_1331632956.j
    pg

    > naprawione.
    > Zółto zielony był podłączony do niebieskiego za różnicówką. podłączenie
    > go tak jak na powyższym schemacie załatwiło sprawę. od tygodnia jest
    > dobrze. Dziękuję wszystkim jeszcze raz.
    >
    > ToMasz
    >
    > PS Elastyczna, żółta, "gumowa" rura z gazem przewodzi prąd!

    To chyba wygrałem ten quiz :)
    EdiM

  • 83. Data: 2020-05-03 19:10:34
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-03 07:20, PeJot wrote:
> [...]
    iue:hager-nadpradowe.pdf

    > Tu podają trwałość mechaniczna 20 tysięcy *przestawień*. Czyli można
    > założyć, że bez przerywania obciążonego obwodu.
    >
    > 2ga sprawa: czy coś wiadomo o stabilności charakterystyk i(t) w
    > perspektywie xx lat eksploatacji ?

    Nie spotkalem sie z takimi wnioskami, ale wydaje sie, ze moze byc dosc
    spora. Krotnosc pradu znamionowego, zapewne w wiekszosci modeli, zalezna
    jest od sily reakcji jakiejs tam sprezynki...

  • 84. Data: 2020-05-03 19:13:08
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-03 10:00, collie wrote:

    > Tak jak różne gimbusy bywajom: jedne poszły do LO,
    > a drugie do warsztatu toczyć z olejem beczki, bo
    > nie chciało im się nosić teczki. Warsztaty teraz
    > zamknięte, to po internetach latajom.

    Oj, strasznie smutne musialo byc to liceum... moze jakies specjalne...?
    znaczy, profilowane...?

  • 85. Data: 2020-05-03 19:18:20
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-03 19:00, EdiM wrote:

    > To chyba wygrałem ten quiz :)

    Jak bedzies odbieral tom nagrode, to siem go zapytaj, gdzie ten punkt
    podzialu zrobil...?

    https://obrazki.elektroda.pl/1311300200_1331632956.j
    pg

    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=p
    unkt+podzialu+PEN+PE+Nc

  • 86. Data: 2020-05-03 19:59:29
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-05-01 o 08:36, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > rozpisywał, bo może być zaznaczonych wiele punktów od 1 do 10 z czego
    > powinien mieć wpisane co najmniej punkty 1, 2 i 10 oraz wpis "Pomiary
    > ochrony przeciwporażeniowej i odgromowej"). Powinien też mieć drugą
    > książeczkę z podobnymi zapisami z literką "D" (na stanowisku dozorowym),
    > bo wtedy będzie oznaczać, że komisja egzaminacyjna sprawdziła także jego
    > wiedzę z zakresu znajomości obowiązującego prawa oraz obowiązujących
    > norm, która jest niezbędna aby móc prawidłowo zinterpretować wyniki
    > pomiarów i określić czy dana instalacja jest bezpieczna czy też nie.

    Gdzie o tym można poczytać, tzn. o tych punktach ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 87. Data: 2020-05-04 12:16:52
    Temat: Re: wywala rÄ,Ĺ,ĹĽnicÄ,Ĺ,wka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JMP" napisał w wiadomości grup
    "J.F." napisa?(a):
    aker-overload-burned-view-inside-54309324.jpg

    >Na dole tzw. komora gasikowa (do gaszenia ?uku) i jeszcze kana? do
    >wyprowadzenia gaz?w na zewn?trz.

    Ale jak to dziala, bo wyglada na zestaw plytek ... i to blisko siebie.

    J.

  • 88. Data: 2020-05-04 12:21:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >podłączenie go tak jak na powyższym schemacie załatwiło sprawę. od
    >tygodnia jest dobrze. Dziękuję wszystkim jeszcze raz.

    No, ja bym obejrzal reszte gniazdek, bo jesli wszystkie montowal taki
    fachowiec ...

    >PS Elastyczna, żółta, "gumowa" rura z gazem przewodzi prąd!

    Ciekawe. Ma metalowy oplot, czy anty-elektrostatyczne tworzywo ...

    J.

  • 89. Data: 2020-05-04 13:34:58
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-04 12:16, J.F. wrote:
    > Użytkownik "JMP"  napisał w wiadomości grup
    > "J.F." napisa?(a):

    aker-overload-burned-view-inside-54309324.jpg

    > Ale jak to dziala, bo wyglada na zestaw plytek ... i to blisko siebie.

    Najprosciej, jak tylko to mozliwe... Rozgrzane powietrze wdmuchuje luk w
    te 'dziurki' po to by wydluzyc mu droge, rozciagnac ponad 'miare' i w
    koncu ugasic.

    https://image.slidesharecdn.com/circuitbreaker-13111
    0135523-phpapp02/95/air-circuit-breaker-27-638.jpg?c
    b=1384091789

  • 90. Data: 2020-05-05 20:24:56
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 04.05.2020 o 12:21, J.F. pisze:

    > Ciekawe. Ma metalowy oplot, czy anty-elektrostatyczne tworzywo ...

    Raczej ta rura to jest z nierdzewki.
    Takie rury muszą być odporne na pożar.
    EdiM