  • 1. Data: 2009-07-25 14:11:05
    Temat: mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam,
    Będąc w Plusie korzystałem z usługi Plusnet gdzie przy każdym
    mailu przychodzącym na tą skrzynkę był wysyłany SMS na telefon
    komórkowy (oczywiście plusowy) z powiadomieniem o tym mailu.
    Teraz przyszedłem do Play i szukam identycznej usługi i jakoś nie mogę
    nic znaleźć. Podpowiecie coś?

  • 2. Data: 2009-07-25 19:56:03
    Temat: Re: mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
    Od: "mk_102" <m...@c...pl>

    Użytkownik "Irk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
[...]

    Wróć do Plusa :)
    MK

  • 3. Data: 2009-07-25 19:56:45
    Od: Gr <g...@g...com>

    Irk pisze:
> [...]
    > komórkowy (oczywiście plusowy) z powiadomieniem o tym mailu.
    > Teraz przyszedłem do Play i szukam identycznej usługi i jakoś nie mogę

    Nie ma w playu takiej usługi. Też na nią czekam.

  • 4. Data: 2009-07-25 20:51:17
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 25 Lip, 21:56, "mk_102" <m...@c...pl> pisze...
> [...]
    > komórkowy (oczywiście plusowy) z powiadomieniem o tym mailu.
    > Teraz przyszedłem do Play i szukam identycznej usługi i jakoś nie mogę

    Jak tylko podciągną się tak jak Play, że za 50 zł netto (biznes)
    dostanę
    170 min do wszystkich i 2000 na stacjonarne i do Play (+ inne dodatki)
    zamiast 100 minut do wszystkich jak to Plus mi zaoferował (żenada) to
    wracam od zaraz :)

  • 5. Data: 2009-07-25 20:52:57
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 25 Lip, 21:56, Gr <g...@g...com> wrote:

    > Nie ma w playu takiej usługi. Też na nią czekam.

    Autopsja podpowiada, że możemy się nie doczekać :(

  • 6. Data: 2009-07-25 21:01:29
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Irk pisze:

    > Autopsja podpowiada, że możemy się nie doczekać :(

    To jak zakombinować aby było powiadamianie? Ja mam np konta w gmailu,
    ale powiedzmy że jeszcze gdzie indziej. Zrobić przekierowania całą
    pocztę przez jakieś konto co daje powiadomienie? (i jeszcze darmowe).
    Może nie przekierowanie a w sensie wysyłanie kopii. Ale coś mi mówi że
    to chyba nie fajny pomysł. Ma ktoś jeszcze jakiś inny?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2009-07-25 21:43:52
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    Irk pisze:
> [...]
    > komórkowy (oczywiście plusowy) z powiadomieniem o tym mailu.
    > Teraz przyszedłem do Play i szukam identycznej usługi i jakoś nie mogę

    Widzisz i to jest ta różnica między porządnym operatorem a badziewiem
    dla nastolatków. Współczesna telefonia to nie tylko rozmowy i pakiety
    1000smsów na tydzień. To jeszcze usługi takie jak wspomniana przez
    Ciebie i wiele wiele innych. Blackberry z tego co wiem też nie ma
    wsparcia w Play, i oni chcą wejść w rynek biznesowy? Pewnie znajdzie się
    wiele innych nawet drobnych usług które zauważa się tak jak Ty
    zauważyłeś dopiero jak ich zabraknie. Play ma jeszcze wiele do
    nadrobienia i pewnie nigdy tego nie zrobi jak będzie dalej prezentować
    taką politykę.

  • 8. Data: 2009-07-26 06:07:00
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    .Zykfryd. pisze:

> [...]
    > zauważyłeś dopiero jak ich zabraknie. Play ma jeszcze wiele do
    > nadrobienia i pewnie nigdy tego nie zrobi jak będzie dalej prezentować

    Play jest dla 1-4 kartowców i to śmiem twierdzić dodatkowo, że mało
    poważne firmy (właściciele) wybierają tego operatora (nie chciałem tu
    nikogo urazić). Większość klientów biznesowych nawet nie rozważa
    możliwości skorzystania z oferty Play.

    Tak jak napisałeś. Cena minuty to jedno, a cała otoczka usług to drugie.

    Ciekawe co zrobi Play jak mu się podwyższona stawka MTR skończy, a
    pieniądze które miał inwestować w infrastrukturę "przeje" na pozyskanie
    abonentów?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 9. Data: 2009-07-26 06:07:24
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    .Zykfryd. pisze:

> [...]
    > zauważyłeś dopiero jak ich zabraknie. Play ma jeszcze wiele do
    > nadrobienia i pewnie nigdy tego nie zrobi jak będzie dalej prezentować

    mowisz jakbys niedawno podpisal abonament u orange i wiazalo cie cyro na
    36 miesiecy a teraz kipisz z zazdrosci...

    Tak nie wolno, play ma tak jak W3 swoich zwolennikow. Jakby nie ta sec
    dalej minuta rozmowy ksztaltowalaby sie 60-80 groszy

  • 10. Data: 2009-07-26 06:33:03
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Tak nie wolno, play ma tak jak W3 swoich zwolennikow. Jakby nie ta sec
    > dalej minuta rozmowy ksztaltowalaby sie 60-80 groszy

    Play jest dla dzieciakow, ktorzy za 5 zl maja waznosc konta na 12
    miesiecy. Wole zaplacic 50 gr w abonamencie za minute, chociaz w
    rzeczywistosci ta stawka jest duzo nizsza, ale miec uslugi na
    przyzwoitym poziomie. Korzystam z jednej sieci w taryfie biznes i nidgy
    w zyciu nie rozwazalbym przejscia do play.Dochodzi mnostwo upostow, wiec
    stawka jest taka sama jak w play, a jakosc 300% lepsza. Po prostu nie ta
    półka.

    Jingiel