  • 1. Data: 2013-05-12 21:39:58
    Temat: youtube i www na ekranie tv crt
    Od: Marek <f...@f...com>

    Witam,
    czy jest jakieś niedrogie urządzenie zewnętrzne (najchętniej z
    tunerem dvb-t) które umożliwia oglądanie youtube na ekranie tv?
    Najchętniej w wersji "www" a nie poprzez dedykowana aplikację.
    Testuję ariva 250combo i to jest dramat:
    - przewijać filmu się nie da
    - często przerywa odtwarzanie i wraca do listy nagrań
    - jak się wciśnie pauze to czasami dźwięk sie wyłącza a obraz
    odtwarza dalej, co później powoduje a/v desync.

    Zastanawiam się nad rasbperry pi, xbmc da radę jako odtwarzacz
    multimediów, ale czy komputerek sprawdzi się jako przegladarka
    youtube/www?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-05-13 00:19:33
    Temat: Re: youtube i www na ekranie tv crt
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.05.2013 21:39, Marek pisze:
    > Witam,
    > czy jest jakieś niedrogie urządzenie zewnętrzne (najchętniej z tunerem
    > dvb-t) które umożliwia oglądanie youtube na ekranie tv?

    takei "dongle" są z androidem w środku. czyli podłączasz toto do tv,
    zasilacza, myszko-klawiatury i masz tabelta z androidem.
    ale raczej bez dvbt. (jak tą grupę często czytasz i internet ogarniasz,
    to jakie programy nadawane przez Polską telewizję Ciebie interesują?)
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-05-13 09:44:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 May 2013 00:19:33 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:
    > takei "dongle" są z androidem w środku. czyli podłączasz toto do
    tv,
    > zasilacza, myszko-klawiatury i masz tabelta z androidem.

    A maja zwykle wyjscie video/svideo (scart) ? Interesują mnie tylko
    rozwiązania bez hdmi.

    tvp historia.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2013-05-13 21:53:19
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 13.05.2013 09:44, Marek pisze:
    > tv,
    >
    > A maja zwykle wyjscie video/svideo (scart) ? Interesują mnie tylko
    > rozwiązania bez hdmi.
    w opisie widziałem że mają. tzn nie jest to dongiel tylko czarna
    skrzynka z zewnętrznym zasilaczem. Ale co Ty chcesz zobaczyć na tv przez
    chinche? JA pamiętam że Amiga wyświetlała takie gęste tryby że pikseli
    nie było widać. a to chyba było 700 punktów.... teraz tablet z bierdonki
    ma ponad 1000 punktów w poziomie. czarno to widzę, chyba ze w gry chesz
    grać...

    > ogarniasz,
    > interesują?)
    >
    > tvp historia.
    2 razy włączyłem. raz było powstanie styczniowe, nudy jak w latach
    70siątych na czymś co się nazywało NURT i leciało przed południem. drugi
    raz były dożynki. takie babcie w strojach ludowych stały na łące i wyły....

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-05-14 21:05:47
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:519144ae$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > 70siątych na czymś co się nazywało NURT i leciało przed południem. drugi
    > raz były dożynki. takie babcie w strojach ludowych stały na łące i

    Teraz rozbierz trochę te babcie, postaw na scenie z błyskadełkami, trochę
    przyspieszyć taśme i masz nowoczesną muzykę :) Na historii jest dużo dobrych
    programów, zwłaszcza dokumentalnych.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy