  • 1. Data: 2013-05-06 10:24:53
    Temat: instalacja multiswitchowa na na 3-4 satelity
    Od: m...@a...pl

    Czesc,

    wszystkie multiswitche, ktore ogladalem, to byly 8+1 (2x4 sat, 1 x
    naz.). Czy sa takie multiswitche aby zrobic instalacje dla 3-4
    satelitow? Czy tez robi sie na ww. ale stosuje sie jakis trick (2x
    multiswitch 2x4) i robi sie jakies dodatkowe przelaczanie?

    Czy diseqc w ktorej tam wersji umozliwia kaskady aby powiekszyc pole
    odbieranych satelitow wlasnie tak pod katem 3-4 satelitow?

    Czy diseqc oprocz przylaczenia sie do 1 z 4 polaryzacji z 2 satelitow
    umozliwia takze przylaczenie sie np. pod kabel biegnacy z obrotnicy i
    zwykleglo singlowego konwertera?

  • 2. Data: 2013-05-06 10:53:05
    Temat: Re: instalacja multiswitchowa na na 3-4 satelity
    Od: Pawel Hatala <p...@g...pl>

    On 06.05.2013 10:24, m...@a...pl wrote:
> [...]
    >
    > Czy diseqc w ktorej tam wersji umozliwia kaskady aby powiekszyc pole
    > odbieranych satelitow wlasnie tak pod katem 3-4 satelitow?

    nigdy nie spotkałem takiego multi.
    zresztą nawet nie widzę sensu takiej instalacji, ale...

    > Czy diseqc oprocz przylaczenia sie do 1 z 4 polaryzacji z 2 satelitow
    > umozliwia takze przylaczenie sie np. pod kabel biegnacy z obrotnicy i
    > zwykleglo singlowego konwertera?

    przełaczniki diseqc nie przełączają polaryzacji tylko całe pasmo.
    tak można na jednym wy podłączyć obrotnicę, ale jeśli to nie jest
    obrotnica sterowana sygnałem diseqc bo wyjdzie masło maślane.
    jeśli to jest sterowana ręcznie to nie ma przeszkód.
    diseqc obsługuje do 8 konwerterów

  • 3. Data: 2013-05-08 15:47:20
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    On 6 Maj, 10:24, m...@a...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > wszystkie multiswitche, ktore ogladalem, to byly 8+1 (2x4 sat, 1 x
    > naz.). Czy sa takie multiswitche aby zrobic instalacje dla 3-4
    > satelitow?

    Tak

    http://www.komax.net.pl/sklep/index.php?option=com_v
    irtuemart&page=shop.browse&category_id=50&Itemid=53