  • 1. Data: 2010-07-10 20:29:49
    Temat: z Krakowa do Bratysławy
    Od: "Maxi" <M...@o...p>

    Będę jechał we wtorek z Kielc do Bratysławy. B. proszę kierowców o radę i
    info którędy z Krakowa najoptymalniej dostać się do Bratysławy?
    Przez Zwardoń, Cieszyn, Chyżne? Z mapy wychodzi Zwardoń, ale nie wiem nic o
    bieżących utrudnieniach, remontach itp

  • 2. Data: 2010-07-11 09:19:52
    Temat: Re: z Krakowa do Bratysławy
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    Maxi pisze:
> [...]
    > info którędy z Krakowa najoptymalniej dostać się do Bratysławy?
    > Przez Zwardoń, Cieszyn, Chyżne? Z mapy wychodzi Zwardoń, ale nie wiem

    Z czechowic-dziedzic/bielska zawsze jezdze przez Cieszyn.
    Wg mnie przez Zwardon to porazka.
    Nie dosyc ze w bb robia, to jedzie sie wolno.
    Z bielska do cieszyna masz ekspresówke - zajedziesz w 25 min do cieszyna.
    alternatywą jest również trasa przez wisłę/jasnowice/jabłonków.

  • 3. Data: 2010-07-11 11:43:38
    Od: "Maxi" <M...@o...p>

> [...]
    > Z bielska do cieszyna masz ekspresówke - zajedziesz w 25 min do cieszyna.
    > alternatywą jest również trasa przez wisłę/jasnowice/jabłonków.

    No ale ja z Krakowa, więc najbliżej jedn ak chyba Zwardoń. Jest sens jechać
    na Cieszyn?

  • 4. Data: 2010-07-11 13:12:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maxi" <M...@o...p> napisał w wiadomości
> [...]
    > info którędy z Krakowa najoptymalniej dostać się do Bratysławy?
    > Przez Zwardoń, Cieszyn, Chyżne? Z mapy wychodzi Zwardoń, ale nie wiem nic

    Praktycznie ich nie ma, b. fajna droga poza odcinkiem Bielsko-Żywiec.

  • 5. Data: 2010-07-11 13:13:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek" <jpparo@usun_gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Z czechowic-dziedzic/bielska zawsze jezdze przez Cieszyn.
    > Wg mnie przez Zwardon to porazka.
    > Nie dosyc ze w bb robia,

    Ale objazd jest dwupasmówką, lepszą niż zwykła droga.

    > to jedzie sie wolno.
    > Z bielska do cieszyna masz ekspresówke - zajedziesz w 25 min do cieszyna.

    A potem tak samo wolno i to podobny odcinek, brak sensu nadkładać drogi.

  • 6. Data: 2010-07-11 14:54:28
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    Maxi pisze:

    > No ale ja z Krakowa, więc najbliżej jedn ak chyba Zwardoń.

    I tak musisz dojechać do bielska :)
    Dalej wybór należy do Ciebie

    >Jest sens jechać na Cieszyn?

    Dla mnie jest, zwłaszcza że kilka razy jechałem na wegry - 2 razy przez
    zwardoń i doszedłem do wniosku, że lepiej jednak jechać na cieszyn i się
    wrócić, niż pchać się na zwardoń.
    Wybór naleźy jednak do Ciebie..

  • 7. Data: 2010-07-11 16:24:28
    Od: "Maxi" <M...@o...p>

    > I tak musisz dojechać do bielska :)
    Wyjazd ok. 4:00 i nie myślałem o BB, myślałem o
    trasieKR-Wadowice-Andrychów-Żywiec-Zwardoń

    > Dalej wybór należy do Ciebie
    > Dla mnie jest, zwłaszcza że kilka razy jechałem na wegry - 2 razy przez
    > zwardoń i doszedłem do wniosku, że lepiej jednak jechać na cieszyn i się
    > wrócić, niż pchać się na zwardoń.
    Ale nie piszesz dlaczego przez Cieszyn lepiej? :) Szybciej?

    > Wybór naleźy jednak do Ciebie..
    Dzięki, wchodzi w grę Cieszyn i Zwardoń :) zobaczymy jutro

  • 8. Data: 2010-07-11 16:26:23
    Od: "Maxi" <M...@o...p>

    > Praktycznie ich nie ma, b. fajna droga poza odcinkiem Bielsko-Żywiec.

    A trasa Kraków-Wadowice-Andrychów-Żywiec-Zwardoń wchodzi w grę? Czy za
    wolna?