  • 1. Data: 2010-07-10 21:16:30
    Temat: Nowy Partner - opinie ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Poczytalem cos tam na autocentrum.

    Ale moze ktos ma we firmie Partnera ewentualnie Berlingo.
    Nowy model.

    Jak to sie sprawuje, bo Bipper to tak prawde mowiac srednio, poza spalaniem.

    A akurat do firmy zamowilismy nowego Partnera, ale trzeba ponoc do
    pazdziernika czekac, bo zamowienie poszlo dopiero do fabryki ;) Powiedzieli
    ze nigdzie na stanie nie maja takiego jak chcemy ;>

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-07-10 21:29:27
    Temat: Re: Nowy Partner - opinie ?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 21:16:30 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Jak to sie sprawuje, bo Bipper to tak prawde mowiac srednio, poza spalaniem.

    Mamy w firmie 1,6 TDCI, czyli HDI - ten sam silnik ma Focus. Jeździ się
    fajnie. Dużo wygodniejszy i szybszy od bippera. Jedyny minus, to fakt, że
    trzyosobowy to on jest tylko na papierze: środkowe miejsce jest za małe dla
    dorosłego, a dzieciak musiałby mieć fotelik. Za to po złożeniu oparcia
    środkowego fotela robi się z niego wypasiony stolik-podłokietnik. W
    porównaniu ze starym Partnerem ma bardzo wygodne fotele.
    Nie wiem jak spalanie, bo nikt szczegółowo tego nie bada. Awarii żadnych
    nie było, ale auto nie ma jeszcze nawet pół roku, więc to nie dziwne.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-07-10 21:46:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 21:29:27 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

    > środkowego fotela robi się z niego wypasiony stolik-podłokietnik. W
    > porównaniu ze starym Partnerem ma bardzo wygodne fotele.

    Tzn jeszcze bardziej wygodne niż w starym? To jeszcze możliwe?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-07-10 22:02:08
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wiem jak spalanie, bo nikt szczegółowo tego nie bada. Awarii żadnych
    > nie było, ale auto nie ma jeszcze nawet pół roku, więc to nie dziwne.

    No Bipper po pol roku juz mial problemy. Zreszta juz pisalem tu na
    grupie.
    Nastepny ma byc wiekszy bo sie okazalo ze Bipper byl oczywiscie kupowany bez
    konsultacji z serwisem i jest za maly ;P

    Zamowilismy wersje trendy L2 (tego lekko dluzszego), drzwi przesuwane po
    obydwu stronach, 3 miejscowy (tak o tym srodkowym juz slyszalem), pakiet
    widocznosc i pakiet terenowy - akurat z tym ostanim chodzilo mi tylko o to
    zeby samochod mial oslone silnika od spodu, ale ktos za szybko na wyrost
    wpisal pakiet. Juz sie boje jak to bedzie jezdzic na tych wiekszych kolach i
    wzmocnionym zawieszeniu. No ale moze bedzie mialo zalete na naszych drogach.
    Jeszcze nie wiem.

    Oby nie bylo takich upierdliwych spraw jak w Bipperze.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-07-10 22:03:59
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:46:38 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Tzn jeszcze bardziej wygodne niż w starym? To jeszcze możliwe?

    LOL Mieliśmy w firmie Berlingo i Parnera. Oba miały fotele typu "puchowa
    poduszka na stołku". Zero trzymania bocznego, zero podparcia pleców. Ile
    byś nie kombinował, to i tak po godzinie jazdy całowałeś ziemię, że już
    koniec. Oba to były dostawczaki w konfiguracji: zero wyposażenie i klima.
    Może osobowe mają lepiej, może w innych specyfikacjach wyposażenia były
    lepsze fotele, ale te dwa auta nie nadawały się do dłuższej jazdy przez te
    okropne zydle.
    Do francuskiej techniki nie musisz mnie przekonywać, bo prywatnie jeżdżę
    Xantią, która mimo, że elektryczne i z podłokietnikiem, to też fotele ma
    takie sobie wygodne. Focus, którego używam służbowo ma obleśne twarde
    stołki, pokryte ohydną szarą szmatą, ale nawet wielogodzinna jazda nie
    męczy. W Xantii, mimo tylu regulacji, nie mogę już piąty rok trafić w
    idealną pozycję :/

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2010-07-10 22:16:06
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

> [...]
    > Nie wiem jak spalanie, bo nikt szczegółowo tego nie bada. Awarii żadnych
    > nie było, ale auto nie ma jeszcze nawet pół roku, więc to nie dziwne.

    1.6hdi 75km to słabizna, piątego biegu można wogóle nie używać.
    Spalanie 6-6,5 na setke, kabina wygodna, dużo schowków.
    Na gwarancji, na pierwszym przeglądzie było wymienione uszczelnienie miski
    olejowej, taka wada fabryczna.
    Wiekszy i ładowniejszy od poprzednika, co ma też wade - wrażliwy na boczne
    wiatry, pływa po drodze.

    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 7. Data: 2010-07-10 22:17:36
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Stoout
    > prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900
    > służbowo Berlingo 1.6 HDI '09 & Alan28 / ML145

    Bipper tez niestety plywa :/ tak ze kwestia przyzwyczajenia.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-07-10 22:38:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 22:03:59 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

> [...]
    > byś nie kombinował, to i tak po godzinie jazdy całowałeś ziemię, że już
    > koniec. Oba to były dostawczaki w konfiguracji: zero wyposażenie i klima.

    Może po prostu jak to w najlepszym samochodzie świata były połamane? Bo ja
    zrobiłem wiele kilometrów Partnerem i były twarde i miały może nie idealne,
    ale przyzwoite trzymanie boczne. Może pierwsze wrażenie nie było jakieś
    imponujące, za to po 400 km wysiadało się bez bolących wszystkich kości

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-07-12 10:00:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-10 21:16, *Adam Szewczak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Ale moze ktos ma we firmie Partnera ewentualnie Berlingo.
    > Nowy model.

    Szwagier ma od nieomal roku Berlingo 1.6 HDI (tak a'propos to Ten
    szwagier, który miał poprzednio Xsarę o której awaryjności parę razy tu
    pisałem - teraz znowu kupil Citroena, co daje pewien obraz miłośników
    francuskiej techniki ; ) ).
    Generalnie jak do tej pory autko fajne (z opisów) chwalą sobie przede
    wszystkim ilość miejsca i odsuwane drzwi z tyłu. Narzeka na koszty
    serwisu, ale to mnie akurat w jego przypadku nie dziwi :)
    Ostatnio jednak spotkała ich ciekawa przygoda - po jeździe droga
    remontowaną "po polsku", czyli smoła + żwirek nieomal padły hamulce.
    Okazało się, że jakiś kamyczek dostał się do piasty (sic!) przedniego
    prawego koła i zniszczył tą magnetyczną opaskę od czujnika ABS. Szwagier
    nie dziwi sie tym, jak to jest możliwe, tylko tym, że nie zostało to
    zrobione na gwarancji ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l