  • 1. Data: 2013-07-06 21:17:13
    Temat: z czego wysiada urban?
    Od: a...@g...com

    spawacz ma 90 urodziny.
    nie obchodzi mnie to ale za to chcialbym wiedziec z jakiej fury wylazi urban:
    http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/urodzin
    y-generala-jaruzelskiego,5556857,14695210,fotoreport
    az-maly.html

    co to jest?

  • 2. Data: 2013-07-06 21:51:51
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    > urban:
    > http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/urodzin
    y-generala-jaruzelskiego,5556857,14695210,fotoreport

    dzag XJ

  • 3. Data: 2013-07-06 22:14:50
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Sat, 6 Jul 2013 12:17:13 -0700 (PDT)
    a...@g...com wrote:

> [...]
    > http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/urodzin
    y-generala-jaruzelskiego,5556857,14695210,fotoreport

    Wygląda na jaguara xj, zapewne w wersji l.

    http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/09/Jag
    uar-XJ.jpg

    --
    Deflegmator

  • 4. Data: 2013-07-06 23:11:09
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    a...@g...com wrote:

> [...]
    az-maly.html

    > co to jest?

    Wygląda na jaguara xj, zapewne w wersji l.

    dokladnie to ten sprzet...
    Pytajacego nie obchodzi, czemu ten skurwysyn morderca z moskwy dozywa
    spokojnie 90 tych urodzin :) ?
    a to blad zasadniczy - bo powinno obchodzic...
    :)

    ps. apropo`s urbana...
    Parafraza znanego ze stanu wojennego dowcipu -
    czemu urban wysiada z jaguara ? zeby odroznic skurwysyna od zwyklego
    czlowieka....
    Zielona wyspa i skok cywilizacyjny jak widac in progress ;)

    i nie mam tu na mysli tych, ktorzy w miare uczciwie zarabiaja na takie auta
    :)

    i juz wiemy, czemu dzis kutz [fuj !] byl zachwycony, ze dzieki walesie [
    rzyg] i jaruzelskiemu [ paw] mamy to co mamy ... znaczy skurswysyny z
    nomenklatury i kolesie jezdza jagami za melona i smieja sie z reszty ktora
    buja sie lekko bitymi sprzetami po ksiedzu z wermahtu... ;)

    BP/MSPANC

  • 5. Data: 2013-07-06 23:21:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello misiek,

    Saturday, July 6, 2013, 11:11:09 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > nomenklatury i kolesie jezdza jagami za melona i smieja sie z reszty ktora
    > buja sie lekko bitymi sprzetami po ksiedzu z wermahtu... ;)

    Mówisz, ze lepiej byłoby kaszlakiem po 20 latach oszczędzania i
    dopłacenia połowy ceny w gotówce?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-07-06 23:30:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Jul 2013 23:11:09 +0200, misiek napisał(a):
    > ps. apropo`s urbana...
    > Parafraza znanego ze stanu wojennego dowcipu -
    > czemu urban wysiada z jaguara ? zeby odroznic skurwysyna od zwyklego
    > czlowieka....

    Hm, czy ty nie obrazasz Jaguara ? :-)

    > Zielona wyspa i skok cywilizacyjny jak widac in progress ;)
    > i nie mam tu na mysli tych, ktorzy w miare uczciwie zarabiaja na takie auta
    > :)

    Ale Urban uczciwie zarobil na swoje auto, a przynajmniej w sporej
    czesci uczciwie.
    Uczciwie opluwajac innych, juz za "demokracji" :-)

    I o ile pamietam to "od zawsze" jagami jezdzil, tzn odkad obalil
    komune :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-07-06 23:33:57
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-07-06 23:11, misiek pisze:

    > Zielona wyspa i skok cywilizacyjny jak widac in progress ;)
    >
    > i nie mam tu na mysli tych, ktorzy w miare uczciwie zarabiaja na takie auta
    > :)

    Przecież ich nie ukradł, też zarobił (NIE/RZ,itd.). :>

  • 8. Data: 2013-07-07 00:14:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RD wrote:

    > Przecież ich nie ukradł, też zarobił (NIE/RZ,itd.). :>

    no właśnie...

    ZAROBIŁ... ryzykując debilne procesy sądowe jak ten co go bez sensu
    skazali za obrazę papiesza.

  • 9. Data: 2013-07-07 10:35:27
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

> [...]

    > nomenklatury i kolesie jezdza jagami za melona i smieja sie z reszty ktora
    > buja sie lekko bitymi sprzetami po ksiedzu z wermahtu... ;)

    Zamiast jęczeć jak poPGRrowska menda, załóż jakieś wydawnictwo czy
    poczytny tygodnik i zarób na jaguara.

  • 10. Data: 2013-07-07 10:53:29
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-07-06 23:11, misiek pisze:

    > Pytajacego nie obchodzi, czemu ten skurwysyn morderca z moskwy dozywa
    > spokojnie 90 tych urodzin :) ?
    > a to blad zasadniczy - bo powinno obchodzic...

    NTG

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański