  • 11. Data: 2011-07-26 14:55:31
    Temat: Re: zaginela motocyklistka
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Michał V-R" <m...@o...pl> wrote in message
    news:j0mbdl$8f7$1@inews.gazeta.pl...

    > z lozka bym jej nie wygonil ;-)

    Nawet jakby jaja miała?

  • 12. Data: 2011-07-26 15:21:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-26 16:55, Inead pisze:

    > Nawet jakby jaja miała?

    Dziewczyna jeździ, więcej niż średni precel, tak z 5 razy więcej, ale tu
    na liście to kwestia jest tylko anatomii.

    Elita jesteśmy motocyklizmu polskiego! Jak chuj!

    Ale i conieco obciach, nie?

    KJ

  • 13. Data: 2011-07-26 15:25:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > na liście to kwestia jest tylko anatomii.
    > Elita jesteśmy motocyklizmu polskiego! Jak chuj!

    Ale co Ty chcesz tu udowodnić? Że kobieta służy do czegoś więcej niż do
    jebania? Przestan...

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2011-07-26 15:35:51
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-07-26 17:25, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ale co Ty chcesz tu udowodnić? Że kobieta służy do czegoś więcej niż do
    > jebania? Przestan...

    Zabrakło ";)" chyba że ci się humor wyostrza...

    Rafał

  • 15. Data: 2011-07-26 16:32:20
    Temat: Odp: zaginela motocyklistka
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" jak zwykle o swojej rodzince:

    > Ale co Ty chcesz tu udowodnić? Że kobieta służy do czegoś więcej niż do
    > jebania? Przestan...

    A ten znowu o swojej mamusi =(:-O)

    Zdroofka Johnny

  • 16. Data: 2011-07-26 16:33:03
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzybol" jak zwykle o swojej rodzince:
    > A ten znowu o swojej mamusi =(:-O)
    > Zdroofka Johnny

    Ale ja przecież o Twojej...

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-07-27 06:25:36
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Dziewczyna jeździ, więcej niż średni precel, tak z 5 razy więcej, ale tu
    na liście to kwestia jest tylko anatomii.

    No to co ze jezdzi? jakas spolecznie nie przystosowana jest albo
    zdefektowana.
    Czlowieki sa stadne.

    *** Elita jesteśmy motocyklizmu polskiego! Jak chuj!

    W internecie napewno (i w stadzie)

    *** Ale i conieco obciach, nie?

    Ale ze sie znalazla???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 18. Data: 2011-07-27 12:34:05
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 14:16, Marcin N pisze:
    > Swoją drogą zawsze mnie dziwiła odwaga samotnych dziewczyn podróżujących
    > motocyklami po świecie. Odwaga, czy brak wyobraźni?

    Odwaga.

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 19. Data: 2011-07-27 12:34:40
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 14:35, Michał V-R pisze:
    > dziewczyna z jajami? hmmm, ciekawe czy chociaz ladna

    Manie jaj to stan umysłu a nie fizyczne wyposażenie.

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 20. Data: 2011-07-27 12:35:36
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-26 14:19, Michał V-R pisze:

    > z lozka bym jej nie wygonil ;-)

    Pytanie skąd by się w nim znalazła :)

    --
    Diobeu