  • 1. Data: 2010-11-28 14:22:35
    Temat: zakłocenia na kamerze a rdzen fertyowy
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    witam specjalistów
    mam przed domem kamerę analogową i poprzez transmiter ethernetowy
    wysyłam do komputera obraz z tej kamery po skrętce komputerowej

    ostatnio zamontowałem automat do bramy sterowany radiowo i na obrazie z
    kamery mam takie przepływające falujące linie
    myśle ze da sie to usunąć poprzez zastosowanie rdzeni ferrytowych
    ale nie wiem jakiego rodzaju rdzenia użyć
    mozecie coś doradzić ?

    Michał

  • 2. Data: 2010-11-28 16:59:02
    Temat: Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fertyowy
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mam przed domem kamerę analogową i poprzez transmiter ethernetowy wysyłam
    > do komputera obraz z tej kamery po skrętce komputerowej

    To jest transmiter ethernetowy czy po prostu tra nsformator symetryzujący?

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2010-11-28 18:11:12
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2010-11-28 17:59, Jd. pisze:
    > Użytkownik "Usrobo"<u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jest transmiter ethernetowy czy po prostu tra nsformator symetryzujący?

    Transformator VIDEO TR-1D z wtykiem BNC na przewodzie
    przepraszam za pomyłkę

    wiecej danych:

    Zasięg:400 m

    Zakres napięcia we/wy 75? (CVBS):1Vpp

    Tłumienie przelotowe:-0,5dB (dla f=5Mhz)

    Zakres pasma video:0 ... 50Mhz (-3dB)

    CMRR (dB @ 5MHz):50dB

    Impedancja we/wy koncentrycznego:75?

    Impedancja we/wy symetrycznego:100?

    Typ złącza we/wy koncentrycznego:wtyk BNC męski (MALE)

    Typ złącz we/wy symetrycznego:Zaciski kablowe

    Temp. pracy / wilgotność wzgl.:0?C ... +55?C / <95%

    Waga:21 g

    Długość przewodu: 9 cm

    Michał

  • 4. Data: 2010-11-28 18:18:06
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Usrobo wrote:

    > Transformator VIDEO TR-1D z wtykiem BNC na przewodzie

    Obstawiam, że masz jakiś problem z pętlą uziemienia skoro to się
    pojawiło po zamontowaniu siłownika. Zrób jakieś zdjęcie i pokaż jak to
    wygląda (obraz), albo lepiej nagraj sekwencję video.

    Mirek.

  • 5. Data: 2010-11-28 18:55:32
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 28 Lis, 15:22, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
> [...]
    > myśle ze da sie to usunąć poprzez zastosowanie rdzeni ferrytowych
    > ale nie wiem jakiego rodzaju rdzenia użyć

    Hej

    W jakiej odległości od siebie są kamera
    a. odbiornik sterownika ,
    b. przewód ethernetowy ,
    c. kamera ?

    --
    SP4OLN

  • 6. Data: 2010-11-28 19:22:09
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2010-11-28 19:18, Mirek pisze:

> [...]
    > pojawiło po zamontowaniu siłownika. Zrób jakieś zdjęcie i pokaż jak to
    > wygląda (obraz), albo lepiej nagraj sekwencję video.

    http://usrobo.wrzuta.pl/sr/f/1WNcCl2kDkX/11-20101023
    -133534

    Michał

  • 7. Data: 2010-11-28 19:23:40
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2010-11-28 19:55, SP4OLN pisze:

    > Hej
    >
    > W jakiej odległości od siebie są kamera
    > a. odbiornik sterownika ,
    > b. przewód ethernetowy ,
    > c. kamera ?
    >
    > --
    > SP4OLN
    kamera nad bramą
    przewód leci wzdłuż górnej krawędzi bramy potem boku i schodzi pod ziemię
    odbiornik w środku (standardowe miejsce siłownika do bramy garażowej)

    Michał

  • 8. Data: 2010-11-28 20:01:29
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    > Transformator VIDEO TR-1D z wtykiem BNC na przewodzie
    > przepraszam za pomyłkę

    A ten efekt masz stale czy tylko w momencie nadawania sygnału pilotem bądź
    pracy napędu bramy?

    --
    ==========###-###*###-###==============

  • 9. Data: 2010-11-28 20:03:38
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2010-11-28 21:01, Jd. pisze:
    > Użytkownik "Usrobo"<u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ten efekt masz stale czy tylko w momencie nadawania sygnału pilotem bądź
    > pracy napędu bramy?

    stale

    Michał

  • 10. Data: 2010-11-28 20:04:16
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Usrobo wrote:

    > http://usrobo.wrzuta.pl/sr/f/1WNcCl2kDkX/11-20101023
    -133534

    To na pewno jest od pętli uziemienia. Kamerę musisz odseparować od
    uziemienia - obudowy podłączonej do bramy itp.

    Mirek.