  • 1. Data: 2010-01-27 09:40:44
    Temat: zamarzło komuś Petrygo?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy obecnej zimy zamarzło komuś w samochodzie Petrygo?
    nie wiecie jak Petrygo zamarza? robi się z niego twardy jak skała sopel lodu
    który rozsadza silnik?
    bo "miałem okazję" zobaczyć jak zamarza koncentrat, zrobiły się z niego
    płatki lodu, a nie jeden wielki sopel...

  • 2. Data: 2010-01-27 09:55:26
    Temat: Re: zamarzło komuś Petrygo?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie wiecie czy będą jeszcze mrozy takie do -30 jak ostatnio? Ktoś zna namiar
    na kompetentną prognozę pogody?

  • 3. Data: 2010-01-27 10:00:56
    Od: yaro <y...@y...pl>

    > Ktoś zna namiar na kompetentną prognozę pogody?

    konkretna prognoza to taka na 2-3 dni ... reszta to wróżenie z fusów

    --
    yaro

  • 4. Data: 2010-01-27 10:16:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hjourg$ipu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > bo "miałem okazję" zobaczyć jak zamarza koncentrat, zrobiły się z niego
    > płatki lodu, a nie jeden wielki sopel...

    Przy takich temperaturach nie ma prawa zamarznac na sopel. Moze sie zrobic
    kasza, taka kasza w niczym nie przeszkadza i uklad bedzie pracowal
    normalnie.

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-01-27 20:15:30
    Od: "White Power " <l...@g...pl>

    http://new.meteo.pl/

  • 6. Data: 2010-01-28 22:47:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a w drugą stronę, czy Ktoś zaobserwował, że Petrygo przy wzroście
    temperatury dość znacznie zwiększa swoją objętość? u mnie w dwóch różnych
    samochodach zjawisko występuje...