  • 1. Data: 2010-11-08 08:31:49
    Temat: zapalmiczka
    Od: "Jendrek" <J...@g...com>

    Czy to prawda ze nowe samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

  • 3. Data: 2010-11-08 08:32:58
    Temat: Re: zapalmiczka
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-08 08:31, Jendrek pisze:
    > Czy to prawda ze nowe samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

    Define "zapalniczka". Pytasz o grzałkę czy gniazdko 12V?

  • 2. Data: 2010-11-08 08:32:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jendrek

    > Czy to prawda ze nowe samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

    Nie, to nowe zapalniczki są już produkowane bez samochodów.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-11-08 08:52:53
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-08 08:31, Jendrek pisze:
    > Czy to prawda ze nowe samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???
    Nie. Bliżej prawdy jest to, że zapalniczka ("zestaw dla palących",
    zapalniczka + wkład popielniczki) jest teraz przeważnie jako dodatkowa
    opcja, trzeba te kilkadziesiąt/set zł dopłacić, więc wiele osób kupuje
    bez tego (zwłaszcza jak auto na firmę/leasing, i nikomu nie zależy by
    pracownik palił w aucie).
    Samo gniazdo zapalniczki występuje chyba zawsze, najwyżej posiada
    "zatyczkę" zamiast zapalniczki.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-11-08 10:48:35
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Czy to prawda ze nowe samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

    zależy od marki/modelu i pakietu wyposażenia,

    brat

  • 6. Data: 2010-11-08 11:03:53
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    bratPit[pr] <k...@o...pl> napisał(a):

    > zależy od marki/modelu i pakietu wyposażenia,
    >
    > brat

    I chyba zależy od kraju przeznaczenia i przepisów "antypalaczowych" tam
    obowiązujących.
    Mój CEED kupiony w Szwecji nie ma popielniczki ale dwa gniazda - na konsoli i
    w bagażniku przypominają zapalniczkowe - wtyki do zasilania akcesoriów pasują
    ale zapalniczki nie da się wetknąć - brakuje bimetalicznych "łapek"
    chwytających za element grzejny wkładu.
    Jest tylko centralny styk.
    Próba wetknięcia zapalniczki chyba skończy się przepaleniem bezpiecznika.

    Przyjaciele tam mieszkający odebrali Volvo też bez zapalniczki i popielniczki,
    musieli zapłacić jakieś chore pieniądze za doposażenie.

  • 7. Data: 2010-11-08 11:38:50
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > I chyba zależy od kraju przeznaczenia i przepisów "antypalaczowych" tam
    > obowiązujących.

    a być może, miałem na myśli PL,

    brat

  • 8. Data: 2010-11-08 19:21:56
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-08 11:03, Wmak pisze:

    > Przyjaciele tam mieszkający odebrali Volvo też bez zapalniczki i popielniczki,
    > musieli zapłacić jakieś chore pieniądze za doposażenie.

    Za zapalniczkę i popielniczkę do Punto była dopłata 250zł - ja i tak nie
    palę więc mam bez :P

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 9. Data: 2010-11-08 20:12:00
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Za zapalniczkę i popielniczkę do Punto była dopłata 250zł - ja i tak nie
    > palę więc mam bez :P

    A masz tam gniazdo do wtykania ładowarek i innych akcesoriów ?

  • 10. Data: 2010-11-08 21:57:53
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>