  • 1. Data: 2013-03-03 11:10:22
    Temat: Jaki tłok do 4T
    Od: luzur <l...@o...pl>

    Witam

    Rozważam kupno nowego tłoka z pierścieniami do Majesty 250.
    Pierścień olejowy przestał działać ;)
    Natomiast moc jest jeszcze. Pierścienie można kupić za niewiele ponad 100zł,
    a tłok z pierścieniami już od okolic 200zł RMS i OMP.
    Droższe firmy to Prox i Meteor 300 - 400 zł
    Pierścienie dostępne są tylko od RMS.
    Co brać ? Ma ktoś doświadczenie z tymi produktami ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-03-03 11:23:17
    Temat: Re: Jaki tłok do 4T
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-03 11:10, luzur pisze:
> [...]
    > Droższe firmy to Prox i Meteor 300 - 400 zł
    > Pierścienie dostępne są tylko od RMS.
    > Co brać ? Ma ktoś doświadczenie z tymi produktami ?

    Pytales u jamaszy po ile jest oryginal ? Bo pewnie nie drozej niz 100
    euro, z pierscieniami.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-03-03 19:55:57
    Od: luzur <l...@o...pl>

    W dniu niedziela, 3 marca 2013 11:23:17 UTC+1 użytkownik Kuczu napisał:

    > Pytales u jamaszy po ile jest oryginal ? Bo pewnie nie drozej niz 100

> [...]

    Nie pytałem o tłok, ponieważ pół roku temu pytałem o membranę do gaźnika i usłyszałem
    768 zł brutto...
    Zadzwonię jutro z ciekawości zapytać ile za tłoka.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2013-03-03 23:32:07
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    Wiatm

> [...]

    >Droższe firmy to Prox i Meteor 300 - 400 zł
    >Pierścienie dostępne są tylko od RMS.
    >Co brać ? Ma ktoś doświadczenie z tymi produktami ?

    Montowałem OMP do burgman 400 - brak zastrzeżeń.
    Docieranie bez przykrych niespodzianek, zużycie oleju spadło.
    Zbyt mało km żeby powiedzieć coś więcej na temat trwałości.

    Marcin Kasprzyk
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 5. Data: 2013-03-04 14:15:32
    Od: luzur <l...@o...pl>

    > Pytales u jamaszy po ile jest oryginal ? Bo pewnie nie drozej niz 100

> [...]

    Tłok w jamasze 411 brutto, pierścienie 213 brutto i sworzeń 100,
    tak że dwa razy drożej prawie niż najdroższy producent dostępny na "internetowych
    portalach" :)

  • 6. Data: 2013-03-04 14:18:31
    Od: luzur <l...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 14:15:32 UTC+1 użytkownik luzur napisał:

    > Tłok w jamasze 411 brutto, pierścienie 213 brutto i sworzeń 100,
    >
    > tak że dwa razy drożej prawie niż najdroższy producent dostępny na "internetowych
    portalach" :)

    Znalazłem jeszcze pierścienie "niewiadomojakiejfirmy" w Larssonie (podobno dobre ;))
    I tłoki TKRJ Made In Japan, że niby...