  • 1. Data: 2012-07-21 15:54:10
    Temat: zapytanie 2
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może mi Ktoś wyjaśnić czym różnią się te trzy wymienione niżej obrazy:
    http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx
    ?id=8442 ? nawet
    próbowałem szukać, ale wszyscy nagle zamilkli...

  • 2. Data: 2012-07-21 16:35:58
    Temat: Re: zapytanie 2
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-21, identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:
    > może mi Ktoś wyjaśnić czym różnią się te trzy wymienione niżej obrazy:
    > http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx
    ?id=8442 ? nawet
    > próbowałem szukać, ale wszyscy nagle zamilkli...

    Jest przecież opis niżej...
    x86, x64, Itanium
    Jak nie łapiesz tych terminów, to wikipedia.

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2012-07-21 18:24:17
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jest przecież opis niżej...
    > x86, x64, Itanium

    faktycznie coś pisze, ale połączyć to z opisem plików...
    a możesz mnie jeszcze oświecić w sprawie mapy ms sajtu?
    jak szukać najnowszego WDK i SDK w wersjach ISO?
    wszędzie tylko internet download...

  • 4. Data: 2012-07-21 18:28:03
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    MS przysyła triale Visual Studio jak kiedyś?

  • 5. Data: 2012-07-21 19:01:15
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-21, identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:
    > faktycznie coś pisze, ale połączyć to z opisem plików...
    > a możesz mnie jeszcze oświecić w sprawie mapy ms sajtu?
    > jak szukać najnowszego WDK i SDK w wersjach ISO?
    > wszędzie tylko internet download...

    W ogóle nie ogarniam Twojego problemu... Na wszelki wypadek po kolei...
    Na górze masz normalną wyszukiwarkę. Po prostu jej użyj.
    WDK jest tylko jedno, więc od razu trafisz na ISO.

    Szukając SDK zwracaj uwagę na linki "%(ISO)". Jak wpiszesz coś
    inteligentnego w wyszukiwarkę, to to czego szukasz będzie na górze...

    Co do wysyłania triali to nie wiem. Od 10 lat korzystam z kolejnych
    wcieleń MSDNAA (aktualnie Dreamspark) i mam pełne wersje gratis.

    pozdrawiam,
    PK

  • 6. Data: 2012-07-21 19:10:47
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 18:28:03 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):
    > MS przysyła triale Visual Studio jak kiedyś?

    Tak, ale tylko członkom PO.

    BP, NMSP
    Waldek

  • 7. Data: 2012-07-21 19:38:01
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 19:10:47 +0200, Waldek M. napisal:

    > Tak, ale tylko członkom PO.
    >
    > BP, NMSP
    > Waldek

    Tylko w Europie tak jest

    Edek

  • 8. Data: 2012-07-21 19:39:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to pewnie z jakimś grancikiem przysyłają, za poprawne poglądy...