  • 1. Data: 2012-07-19 10:19:28
    Temat: gdyby nie bylo kolizji..
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    Wlasciwie zawsze gdy zastanawiam sie teoretycznie nad wilowatkowoscia
    (w jednynej znanej mi w sumie architekturze gry komputerowej typu rpg)
    to dochodzi sie do kwestii kolizji miedzy watkami (fibrami).. ale co
    gdyby skipnac kolizje i zalozyc ze ich nie ma, jak by wygladala
    architektura takiej gry

    - kazdy procesor moglby obslugiwac jedna postac/jednego bota (bylby
    to poniekad wielki nadmiar mocy)
    - oddzielny procesor czy procesory moglyby to renderowac na ekran
    (w zaleznosci od modelu - ale powiedzmy ze bylby to model
    realistyczny - tj ciagly w podobny sposob jak 'z reala')

    co prawda nie wiem jakie z tego powyzej plyna wnioski :-?