  • 1. Data: 2012-07-18 14:24:15
    Temat: architektury programow - konkretne przyklady
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    Poszukuje opisowych przykladów konkretnych 'architektur' konkretnych
    sporych programow - bo nie mam jakos tego wyobrazenia i jak rozwazam
    jakies architektury to w praktyce zawsze sprowadza sie to poki co
    do jejnej jedynej architektury gry komputerowej tj mapt z wieloma
    postaciami i renderingiem - to jest dobry przyklad na konkretna
    architekture, ale nie mam wiekszego pojecia o czymkolwiek innym

    moze ktos opisac przyklad architektury jakichs sporych programow,
    co tam sie wewnatrz dzieje i na czym polega glowna praca takiego
    programu,

    ??

  • 2. Data: 2012-07-18 22:23:56
    Temat: Re: architektury programow - konkretne przyklady
    Od: Janko Muzykant <u...@g...pl>

    " fir" <f...@N...gazeta.pl> writes:

    > moze ktos opisac przyklad architektury jakichs sporych programow,
    > co tam sie wewnatrz dzieje i na czym polega glowna praca takiego
    > programu,

    Polecam "The Architecture of Open Source Applications", np. tu:

    http://www.lulu.com/shop/amy-brown-and-greg-wilson/t
    he-architecture-of-open-source-applications/ebook/pr
    oduct-20013493.html

    $10 za taką wiedzę nie jest specjalnie wygórowaną ceną.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 3. Data: 2012-07-19 21:24:31
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Janko Muzykant <u...@g...pl> wrote:

    > Polecam "The Architecture of Open Source Applications", np. tu:

    Fir? Czytac? Zartujesz...

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 4. Data: 2012-07-20 10:02:59
    Od: " f.i.r" <f...@g...pl>

    patologicznie klejacy sie do mnie dres parób ciagle
    nie odpuszcza,

    (dla mie to jest smutne bo naprawde wolalnbym miec
    troche oddechu od przynajmniej tych najciezszych jełopskich
    klimatow takich jak w tym wypadku)

  • 5. Data: 2012-07-20 20:46:23
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    f.i.r <f...@g...pl> wrote:

    > patologicznie klejacy sie do mnie dres parób ciagle
    > nie odpuszcza,

    Chyba ci sie adresat pomylil - nie jestem twoim kolega.

    > (dla mie to jest smutne bo naprawde wolalnbym miec
    > troche oddechu od przynajmniej tych najciezszych jełopskich
    > klimatow takich jak w tym wypadku)

    To przestan ciagle pieprzyc bzdury i odpisywac samemu sobie.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2012-07-20 21:33:34
    Od: " f.i.r" <f...@g...pl>

    staram sie nie miec takich żenujacych i męczacych jełopów za kolegów,
    ale mnie jestes przy tym czyms w rodzaju patologicznego zboczeńca
    bo w miare normalny jełop po usłyszeniu won przestaje sie kleić jak
    meduza ty jesteś jednak jełopem subnormalnym który tego won jakos nie
    jest w stanie pojąć, won

  • 7. Data: 2012-07-21 00:03:22
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    f.i.r <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    > bo w miare normalny jełop po usłyszeniu won przestaje sie kleić jak
    > meduza ty jesteś jednak jełopem subnormalnym który tego won jakos nie

    Firus, tobie sie chyba naprawde wydaje, ze mozesz sobie napisac "won"
    i dalej bezkarnie pisac te swoje bzdury. Rozczaruje cie - bede komentowal
    twoj belkot tak dlugo, jak bedziesz pisal bzdury. Jak ci sie to nie podoba,
    to dodaj mnie do KF-a.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2012-07-21 08:06:55
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    no dobra czyli mam pierwszego profesjonalnego jełopa przybocznego
    - zawsze to jakiś szpan chodzic z wlasnym osobistym jelopem

  • 9. Data: 2012-07-21 08:45:40
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 06:06:55 +0000 (UTC), fir napisał(a):

    > no dobra czyli mam pierwszego profesjonalnego jełopa przybocznego
    > - zawsze to jakiś szpan chodzic z wlasnym osobistym jelopem

    Ty nie chodzisz, Ty sie krecisz w kolko za wlasnym ogonem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2012-07-21 09:02:14
    Od: " fir" <f...@g...pl>

    R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

    > Ty nie chodzisz, Ty sie krecisz w kolko za wlasnym ogonem.

    bla bla