  • 1. Data: 2012-11-12 10:27:54
    Temat: zasilacz do notebooka > 5A
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V
    ale z pradem wyjsciowym > niz 5A. Widzialem ostatnio zasilacz do HP
    mial chyba 18V i 4.75A max pradu

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-11-12 10:28:57
    Temat: Re: zasilacz do notebooka > 5A
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Nov 2012 10:27:54 +0100, a...@p...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V
    >ale z pradem wyjsciowym > niz 5A. Widzialem ostatnio zasilacz do HP
    >mial chyba 18V i 4.75A max pradu

    dla scislosci to chce go wykorzystywac do innych celow niz zasilanie
    notebooka !!

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-11-12 11:49:24
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-12, o godz. 10:28:57
    a...@p...pl napisał(a):

    > dla scislosci to chce go wykorzystywac do innych celow niz zasilanie
    > notebooka !!

    A po co laptopowy? Nie może to być po prostu zwykły zasilacz o takich
    parametrach?

    Zdrówko

  • 4. Data: 2012-11-12 13:29:46
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Nov 2012 11:49:24 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >A po co laptopowy? Nie może to być po prostu zwykły zasilacz o takich
    >parametrach?

    bo takowe mozna tanio wyhaczyc ??? A inne to roznie bywa z cena.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2012-11-12 13:34:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.11.2012 13:29, a...@p...pl pisze:

    > bo takowe mozna tanio wyhaczyc ??? A inne to roznie bywa z cena.

    No to normalny pecetowy zasilacz.

  • 6. Data: 2012-11-12 17:05:16
    Od: "d530 / N610c" <a...@a...com>

    > No to normalny pecetowy zasilacz.

    Czy zrozumiałeś pierwotne pytanie ? Wiemy już, że nie muszą być do
    notebooków, ale napięcie wyjściowe chyba nadal ma być 16-20 V.

    "czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V ?"

  • 7. Data: 2012-11-12 19:20:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.11.2012 17:05, d530 / N610c pisze:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > Czy zrozumiałeś pierwotne pytanie ? Wiemy już, że nie muszą być do
    > notebooków, ale napięcie wyjściowe chyba nadal ma być 16-20 V.

    Mój błąd, pomyliłem wątki (a nawet grupy dyskusyjne). Gdzie indziej ktoś
    potrzebował 9-18V.

    Masz PMS czy jakieś inne wytłumaczenie na swoją zgryźliwość? ;->

  • 8. Data: 2012-11-12 20:30:26
    Od: "d530 / N610c" <a...@a...com>

    > Mój błąd, pomyliłem wątki (a nawet grupy dyskusyjne). Gdzie indziej ktoś
    > potrzebował 9-18V.
    >
    > Masz PMS czy jakieś inne wytłumaczenie na swoją zgryźliwość? ;->

    Prawdę mówiąc, to ja też pomyliłem grupy ..... myślałem, że jestem na
    pl.misc.elektronika ...... a tam to normalka.

    Źle Cię "zakwalifikowałem", dlatego za zgryźliwość przepraszam.

  • 9. Data: 2012-11-12 21:17:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej Lawa" napisał:

    > Mój błąd, pomyliłem wątki (a nawet grupy dyskusyjne).

    Na upartego można otrzymać te 17 V ze starszego zasilacza PC, mając do
    dyspozycji napięcia - 5 V i + 12 V, ale tych 5 A chyba by nie wyciągnął
    ;-)

    JoteR

  • 10. Data: 2012-11-12 22:20:02
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-11-12 10:27, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V
    > ale z pradem wyjsciowym > niz 5A. Widzialem ostatnio zasilacz do HP
    > mial chyba 18V i 4.75A max pradu

    A co, znowu Google zamknęli?

    Choćby PA-13 do Della 19,5v/6,7A, bez problemu na allegro za 70zł, nie
    chce mi się dalej szukać bo mi taki zasilacz niepotrzebny.