  • 1. Data: 2012-11-12 10:23:47
    Temat: Intel Smart Response vs SSD
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Mam dwa HDD (1TB i 500GB)i chciałbym do tego układu wprowadzić SSD
    (Samsung 830 120GB), by przyspieszyć działanie kompa. HDD są podzielone
    na partycje tzn na każdym znajdują się dwie. Teraz mam takie pytanie:
    czy lepszym rozwiązaniem będzie umieszczenie na SSD systemu (Win 7) i
    jego samodzielne działanie czy zainstalowanie tego SSD jako cache w
    intelowskim rozwiązaniu?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-11-12 10:15:01

  • 2. Data: 2012-11-12 22:25:26
    Temat: Re: Intel Smart Response vs SSD
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-11-12 10:23, Heraklit pisze:
> [...]
    > czy lepszym rozwiązaniem będzie umieszczenie na SSD systemu (Win 7) i
    > jego samodzielne działanie czy zainstalowanie tego SSD jako cache w

    Te wszystkie cache wynalazki to są dla posiadaczy maluśkich SSD, takich
    16GB i mniejszych żeby były na nich tylko niezbędne pliki, takie lepsze
    ReadyBoost.

  • 3. Data: 2012-11-13 00:53:32
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Heraklit" ...

    > czy lepszym rozwiązaniem będzie umieszczenie na SSD systemu (Win 7) i
    > jego samodzielne działanie

    mam podobna konfiguracje do Twojej
    i zrobilem jak powyzej

    --