  • 11. Data: 2012-04-04 23:37:19
    Temat: Re: zasilacz do pc
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-04 10:59, J.F pisze:

    > Plyta glowna to dzis tez ma nieduzy stopien komplikacji - ile tam
    > scalakow ? :-)
    >
    > Z kiedy te zasilacze ? Bo juz bylem przyzwyczajony do ceny 60zl, ale
    > widze ze teraz miedzy 80 a 800.
    >
    > No .. to moze i oplaci sie u nas zaczac produkowac ...
    >

    > J.

    Produkowac sie nie oplaci bo wiekszosc tej ceny to marza sprzedawcy.
    Producent zawsze dostaje po dupie i sprzedaje za grosze to co pozniej
    panowie od marketingu opylaja za gruba kasiore.

  • 12. Data: 2012-04-04 23:54:24
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-04-04 23:06, sundayman pisze:

    > Ale, jak weźmiesz pod uwagę, że w razie małej
    > obsuwy pociągnie toto za sobą MOBO za 500, CPU
    > za 1100, GPU za 1500, to imho lepiej jednak
    > kupić coś, co nie czyha na pierwszą lepszą
    > okazję, żeby wylecieć efektownie w kosmos.

    I twierdzisz, że wyższa cena gwarantuje
    bezpieczeństwo?

    JK

  • 13. Data: 2012-04-05 00:07:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > Ale, jak weźmiesz pod uwagę, że w razie małej obsuwy pociągnie
    > toto za sobą MOBO za 500

    no powiedzmy że kupię sobie taki
    http://www.proline.pl/?p=OCZ+ZS550W-EU

    ciekawe czy ma chociaż soldermaskę? ;)
    ma dużo dziurek to pewnie da się podejrzeć.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2012-04-05 00:43:31
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "PiteR" napisał:

> [...]
    > rentowny towar do produkcji i handlu bo jeszcze widać było metki z
    > cenami 110zł, 90zł, 120zł W porownaniu np do płyty głównej za 200zł

    Relacje cenowe bywają zaskakujące. Jakiś czas temu w cenie 1 szt.
    bezpiecznika rurkowego można było kupić kilkadziesiąt tranzystorów.
    Dlaczego? Materiały, ręczna robota? W trafach zasilaczy jest dużo miedzi.

    Remek

  • 15. Data: 2012-04-05 03:18:02
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-04 23:54, JK pisze:

    > I twierdzisz, że wyższa cena gwarantuje bezpieczeństwo?

    Ale wyczuwasz różnicę między pojęciem "gwarancja bezpieczeństwa" a
    "wyższa niezawodność"?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2012-04-05 11:29:40
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ile Ci potrzeba transformatorów?

    My tak panie teoryzujemy, czy tego typu siła robocza (jak te chinki)
    znalazłaby się w jakiejkolwiek ilości.

    --
    Włodek

  • 17. Data: 2012-04-05 11:39:49
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-05 00:07, PiteR pisze:

    > no powiedzmy że kupię sobie taki
    > http://www.proline.pl/?p=OCZ+ZS550W-EU
    >
    > ciekawe czy ma chociaż soldermaskę? ;)
    > ma dużo dziurek to pewnie da się podejrzeć.

    Elektronikiem nie jestem, nie otwieralem mojego obecnego zasilacza, ale
    mam zasilacz 500W OCZ kupiony jakies 4 lata temu (cena OIDP ok.200pln),
    mocno eksploatowany (duzo uzywam komputera w domu, czesto intensywnie
    grajac w gry 3D), wszystkie napiecia trzyma wzorowo po dzis dzien, a
    rozne skoki napiecia podczas wylaczen pradu, wiercen, budowy itp. mu nie
    zaszkodzily.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 18. Data: 2012-04-05 12:17:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    Thursday, April 5, 2012, 11:29:40 AM, you wrote:

    > My tak panie teoryzujemy, czy tego typu siła robocza (jak te chinki)
    > znalazłaby się w jakiejkolwiek ilości.

    Ale o czym my piszemy - nie o masówce po 80PLN tylko raczej o
    porządnych zasilaczach za 800PLN - dlatego pytam: ile chcesz
    transformatorów?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2012-04-05 13:28:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 12:17:26 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale o czym my piszemy - nie o masówce po 80PLN tylko raczej o
    > porządnych zasilaczach za 800PLN - dlatego pytam: ile chcesz
    > transformatorów?

    A ile tych zasilaczy po 800 sie sprzeda, jesli obok sa po 80 ?

    J.

  • 20. Data: 2012-04-05 14:08:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > A ile tych zasilaczy po 800 sie sprzeda, jesli obok sa po 80 ?

    Tyle, że nie będzie problemów z produkcją transformatorów do nich.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl