  • 1. Data: 2009-10-17 08:15:36
    Temat: zasilacz rxn 305D- nie dziala po odwr.podł. akumulatorka
    Od: "Michał" <b...@j...pl>

    witam,
    podłączyłem przez nieuwagę odwrotnie akumulatorek do ładowania, poszedł mały
    dymek i zasilacz nie daje napięcia. Żyje, ale cos się musiało spalić...
    może ktos podpowie czego szukać? z grubsza zerknąłem za jakąć diodą itp, ale
    nic nie widzę;/
    pozdrawiam
    Michał

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4516