  • 1. Data: 2011-12-27 10:24:12
    Temat: zast
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    anawiam sie czy jezyki programowania(/vel inne rzeczy z okolicy)
    powinny byc projektowane/uzywane w ten sposob by byc czytelne/
    wygodne dla osob ktore je juz dobrze opanowaly, czy tez powinny
    starac sie byc czytelne/wygodne/itp juz dla 'newbie', osob ktore
    ich jeszcze nie opanowaly

    wiele technologii jest obarczonych skazą drugiego rodzaju
    (tj czytelne dopiero po nauczeniu - przy tym nie wiem czy wygodne)
    i generalnie stawialbym to jako zarzut (np jesli dotyczy np
    obslugi sieci czy czegotam) ale z drugiej strony patrzac na 'c'
    i jego znana lakonicznosc te widzialbym jednak jako plus

    tak ze nie wiem, pytanie otwarte (do rozwazenia)