    From: "bagno" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: zbyt gruby drut na wtornym uzwojeniu
    Date: Wed, 24 Feb 2010 23:01:51 +0100

    Witam

    Powie mi ktoś co będzie jak dam zbyt gruby drut na uzwojenie wtórne ?

    Mam transformator 300W 2x30V i musze do niego dowinac uzwojenie 8V
    (max 1A)

    Niestety mam tylko taki drut jakim jest nawinięte fabryczne uzwojenie czyli
    sporo za gruby. Czy to będzie miało jakiś wpływ na działanie transformatora
    ?

    Andrzej