  • 1. Data: 2016-04-14 15:51:13
    Temat: zeby myszki nie mozna qu... otworzyc, zeby ja naprawic, czyli kpiny z calego logicznego swiata
    Od: a...@g...com

    witam
    probuje ja otworzyc naprawic bo fajnie wyglada i sie podniecam

    pzdr

  • 2. Data: 2016-04-14 17:50:18
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2016-04-14 o 15:51, a...@g...com pisze:
    > witam
    > probuje ja otworzyc naprawic bo fajnie wyglada i sie podniecam
    >
    > pzdr

    Bo bywa tak, że śrubki są pod naklejkami, albo wręcz pod tymi nóżkami,
    którymi myszka jeździ po podłożu.

  • 3. Data: 2016-04-14 18:19:58
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 14 Apr 2016 06:51:13 -0700 (PDT), a...@g...com wrote:
    > pzdr

    Masz za mały młotek.

  • 4. Data: 2016-04-14 18:51:33
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 15:51:14 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:
    > witam
    > probuje ja otworzyc naprawic bo fajnie wyglada i sie podniecam

    A jak przy otwieraniu flaszki nakrętka się przekręci, to dopiero jest ból :))

  • 5. Data: 2016-04-14 23:39:17
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    http://tinyurl.com/h3pzjml

  • 6. Data: 2016-04-15 09:01:09
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 23:39:14 UTC+2 użytkownik __Maciek napisał:

    > http://tinyurl.com/h3pzjml

    taa
    to jest najlepsza porada :))