  • 11. Data: 2012-03-09 14:32:48
    Temat: Re: zerwana sruba - patenty?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomasz Pyra wrote:
    > Nakrętkę można też przykleić do gwintu (np. poxipolem).

    Hmm, z jednej strony klej do gwintów (permanentny, zwyczajowo czerowony)
    powinien lepiej złapać, a z drugiej to on lubi wciekać w szpary wszelakie i
    mógłby wejść w otwór z którego kikut wystaje i tam też skleić na stałe...

    pzdr
    \SK

  • 12. Data: 2012-03-09 19:50:08
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Mar, 09:50, "Ukaniu" <l...@g...pl> wrote:

    > Warto wcześniej też przylutować od góry z czuciem młotkiem.

    Lutowanie mlotkiem? Powiedz o tym cos wiecej :)

    --
    zdrowka
    amos

  • 13. Data: 2012-03-09 20:15:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000vbl.googlegroups.com...

    > Lutowanie mlotkiem? Powiedz o tym cos wiecej :)

    Załamują mnie ludzie biorący dosłownie każdą wypowiedź (i dodanie głupiego
    uśmieszka nic tu nie zmienia).
    Pewnie jak Clarkson nawija, że samochód zapewnia komfort, zbliżony do
    fortepian na brukowanej drodze, to niektórzy zaczynają się zastanawiać,
    którą konkretnie drogą jechał rzeczony fortepian?

  • 14. Data: 2012-03-09 21:37:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amos" napisał w wiadomości

    >Lutowanie mlotkiem? Powiedz o tym cos wiecej :)

    Nie wiesz ? Niedouczony jestes :-)
    http://www.sjp.pl/lutowa%E6

    Lutowac mozna lutownica, zwana tez czasem kastetem, ale mozna i
    mlotkiem

    J.

  • 15. Data: 2012-03-11 10:49:56
    Od: "Kurzu" <k...@...usuntozkropkami.2.pl>

> [...]
    > fortepian na brukowanej drodze, to niektórzy zaczynają się zastanawiać,
    > którą konkretnie drogą jechał rzeczony fortepian?

    :)

    Pozdrawiam
    Kurzu

  • 16. Data: 2012-03-11 18:40:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-09 19:50, amos pisze:

    > Lutowanie mlotkiem? Powiedz o tym cos wiecej :)

    Pana Waldka nie znasz?

    http://www.youtube.com/watch?v=w0TyP93W22c

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 17. Data: 2012-03-12 16:10:16
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    No to..... powiem co i jak:)
    w dniu kiedy sciągałem pokrywę nie miałem czasu - i jak zobaczyłem co się
    dzieje zostawiłem temat.

    po napisaniu na grupę, do garazu.
    biorę śrubę w palce... i wykręcam.
    drugą..... tak samoo:)
    pięknie. :) ktoś we wloszech pomyslal produkujac to w ten sposob - obie
    sruby urwaly sie w miejscu gdzie gwint sie konczy, dalej jest nie gwintowana
    czesc.

    dzisiaj kupilem sruby 8.8 i idę montować.;)

    jeszcze muszę dokręcić to z moca ~8, ale bez klucza.... ;) dam radę.

    dzięki za pomoc.

    pewnie sie przyda innym jak będą szukać.

    --
    Pozdrawiam, Bartek