  • 1. Data: 2012-03-08 18:32:46
    Temat: [YT] To to sie na wyprzedzał matoł
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.

    http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=p
    layer_embedded#!
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-03-08 18:59:33
    Temat: Re: [YT] To to sie na wyprzedzał matoł
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-08 18:32, Krzysztof 45 pisze:
    > Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=p
    layer_embedded#!

    Szkoda to tego VAN-a bo dostał w bok ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 3. Data: 2012-03-08 19:02:18
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.
    > http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=p
    layer_embedded#!

    Ale ten z naprzeciwka też pewnie pory pełne.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2012-03-08 19:12:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Irokez napisał(a):
    > Ale ten z naprzeciwka też pewnie pory pełne.

    Właśnie dla tego żałuję że zaliczył rów, a nie zajebista przepaść która by go
    wchłonęła na wieki.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-03-08 19:22:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-08 18:32, Krzysztof 45 pisze:
    > Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.

    Lem miał rację...

  • 6. Data: 2012-03-08 19:40:21
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.
    > http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=p
    layer_embedded#!

    Wydaje mi się, że on tak ostro zjechał bo coś było na drodze.
    Słabo widać to ciemne, dziura albo kamień.

  • 7. Data: 2012-03-08 19:59:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=p
    layer_embedded#!

    przepaść nie jest potrzebna. Przecież on w trakcie tego wywijasa umarł ze
    strachu... i kiedy wypadał do rowu już był bezodruchowy ;-)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.
    A4 B5, FJ1100

  • 8. Data: 2012-03-08 20:52:57
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >

    >przepaść nie jest potrzebna. Przecież on w trakcie tego wywijasa umarł ze
    >strachu... i kiedy wypadał do rowu już był bezodruchowy ;-)

    W ostatnich sekundach filmiku nawet wylazł z auta, więc cudowne
    zmartwychwstanie ;-)
    obstawiam, że uszkodzenia auta były niewielkie, otarcie przy spotkaniu z
    vanem i może obluzowany zderzak.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2012-03-08 21:19:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 08.03.2012 Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał/a:
    > Szkoda że zamiast rowu nie było przepaści.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=f81ywfdzftA&feature=p
    layer_embedded#!

    Wdepnąć na prostej umiał, zmiana pasa już go przerosła...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2012-03-08 21:45:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 8 Mar 2012 19:59:34 +0100, Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    >

    > przepaść nie jest potrzebna. Przecież on w trakcie tego wywijasa umarł ze
    > strachu... i kiedy wypadał do rowu już był bezodruchowy ;-)

    Ja myślę że on wcześniej czytał w internecie opis jak wyjść z poślizgu, a
    tam było napisane żeby nie hamować. To jak tylko kierowca zdążył zebrać
    myśli, to się zastosował.