  • 1. Data: 2009-05-09 16:14:28
    Temat: zestaw naprawczy kranika - warto?
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Witam,

    Tak mi sie w XJ porobilo ze kranik nie trzyma paliwa. Znalazlem takie cos
    http://moto.allegro.pl/item624563730.html Zestawy naprawcze w tym przypadku
    zdaja egzamin czy juz sie rozgladac za uzywanym oryginalem na jebaju? :)

    Pozdrawiam
    marvin
    xj600s

  • 2. Data: 2009-05-09 20:14:56
    Temat: Re: zestaw naprawczy kranika - warto?
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sat, 9 May 2009 18:14:28 +0200, "marvin" <m...@w...pl> wrote:

    >Zestawy naprawcze w tym przypadku
    >zdaja egzamin czy juz sie rozgladac za uzywanym oryginalem na jebaju? :)

    Daja radę, możesz smiało zakładać.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 3. Data: 2009-05-09 20:36:55
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 9 Maj, 22:14, Eskimos <e...@t...pl> wrote:

    > Daja radę, możesz smiało zakładać.

    Ale ten zestaw to uszczelnia chyba tylko korpus kranika. Zaworu nie.
    Jeśli paliwo cieknie do gaźnika przy zamkniętym zaworze, to ten zestaw
    nie pomoże, IMHO.

  • 4. Data: 2009-05-09 23:06:44
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sat, 9 May 2009 13:36:55 -0700 (PDT), Nikanor

    >Ale ten zestaw to uszczelnia chyba tylko korpus kranika.

    Nie, ma wszystko co trzeba. Na zdjęciu, obok membrany z grzybkiem jest
    taka okrągła uszczelka z dwoma okrągłymi otworami i jednym owalnym.
    Ona przychodzi pod element obrotowy kranika.