  • 1. Data: 2012-12-25 22:45:22
    Temat: zewnetrzna grafika nie startuje
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Hej
    Pacjent na płycie GB na H61, cpu g630.
    Na integrze chodzi ok, dołożę zew. kartę (hd 4650) i ta zewnętrzna nie
    chce wystartować, po jakimś czasie gpu robi się ciepłe, pracuje niby,
    ale monitor nie staruje.
    W innej płycie nie ma problemu, działa jak należy.
    Jakies pomysly?
    W biosie kombinowałem już wszystkie ustawienie związane z integrą i nic.

  • 2. Data: 2012-12-27 22:31:07
    Temat: Re: zewnetrzna grafika nie startuje
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-12-25 22:45, Jawi pisze:
> [...]
    > ale monitor nie staruje.
    > W innej płycie nie ma problemu, działa jak należy.
    Czy zewnętrzna karta nie ma przypadkiem gniazda dodatkowego zasilania z
    zasilacza z wtyczki PCIe-4pin (a ty go nie podłączyłeś)? Czasem takie
    karty (nie wiadomo jakim cudem) w niektórych płytach działają bez
    dodatkowego zasilania, a dopiero przy 3D zaczynają robić zwisy i problemy.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-12-28 00:32:11
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-12-27 22:31, BartekK pisze:
> [...]
    > karty (nie wiadomo jakim cudem) w niektórych płytach działają bez
    > dodatkowego zasilania, a dopiero przy 3D zaczynają robić zwisy i problemy.

    no ta nie ma
    muszę pożyczyć jakaś inną karte i spróbować czy inna wstanie z ta płytą

  • 4. Data: 2012-12-28 00:38:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Dec 2012, BartekK wrote:

> [...]
    > (nie wiadomo jakim cudem) w niektórych płytach działają bez dodatkowego
    > zasilania, a dopiero przy 3D zaczynają robić zwisy i problemy.

    ...albo przestają działać tam gdzie działały (a w innych działają).
    Sam tego doświadczyłem więc potwierdzam.
    Niespodzianka polegała na tym, że zasilanie było włożone, ale jedno
    a karta ma dwa gniazda, GTX460SE (uprzedzam żeby nie wierzyć w to że
    SE ma tylko jedno gniazdo, są modele z dwoma).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2013-05-24 00:56:39
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    uszkodzone było gniazdo pod CPU