  • 1. Data: 2017-09-04 20:37:43
    Temat: złącze krawędziowe
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy można zabezpieczyć (bez utleniania) amatorsko złącze krawędziowe?

  • 2. Data: 2017-09-04 22:35:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Woreczek z zapieciem strunowym i troche Argonu. Azot tez moze byc. Obydwa gazy
    dostepne bez problemu. Argon u spawacza a Azot u wulkanizatora.

  • 3. Data: 2017-09-05 18:04:14
    Temat: Re: złącze krawędziowe
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie wiem Zenek, chyba masz świadomość, że ja nie ogarniam euro dżołków...

  • 4. Data: 2017-09-05 19:20:01
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 04.09.2017 o 20:37, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > czy można zabezpieczyć (bez utleniania) amatorsko złącze krawędziowe?

    No najprościej to chyba będzie pocynować bezprądowo:
    http://mdiy.pl/pcb-cynowanie-chemiczne/

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2017-09-05 19:28:29
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no właśnie nie wiem ponoć to cynowanie się utlenia czy jakoś tak...

  • 6. Data: 2017-09-05 19:54:02
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 05.09.2017 o 19:28, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > no właśnie nie wiem ponoć to cynowanie się utlenia czy jakoś tak...

    Mam kilka takich płytek robionych własnoręcznie, najstarsza ma jakieś 5
    lat, żadnego utleniania nie zauważyłem, powierzchnia jest cały czas
    błyszcząca.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2017-09-06 11:47:54
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 20:37, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > czy można zabezpieczyć (bez utleniania) amatorsko złącze krawędziowe?
    poszukaj fotolabu który robi tradycyjne odbitki czarno-białe (są jeszcze
    takie ?)
    i poproś o zużyty utrwalacz.
    Kontakt takiego utrwalacza z miedzią powoduje redukcję zawartego w nim
    srebra i piękne posrebrzenie ścieżek. Im dłużej trzymasz tym grubsza
    warstwa.