  • 1. Data: 2015-09-09 15:31:48
    Temat: [zlecę] układ rejestracji danych
    Od: Piotr Borawski <b...@g...com>

    Witam serdecznie,
    Zlecę zaprojektowanie i wykonanie układu rejestracji danych. Układ ma za zadanie
    pomiar pracy małej elektrowni wiatrowej (do 500W). Parametry jakie miałyby być
    rejestrowane :
    - prędkość wiatru (w razie kłopotów możemy zrezygnować z tego wymogu)
    - napięcie, prąd i częstotliwość na wyjściu generatora turbiny (AC, trzy fazy)
    - obroty rotora na minutę (tachometr)
    - napięcie, prąd na wyjściu kontrolera ładowania akumulatora (lub na samym
    akumulatorze) DC do 26 V
    Wyniki pomiarów w czasie rzeczywistym na PC.
    Jeśli ktoś ma doświadczenie i chciałby się podjąć, to proszę o kontakt.
    Pozdrawiam
    Piotr Borawski

  • 2. Data: 2015-09-10 17:33:54
    Temat: Re: [zlecę] układ rejestracji danych
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-09 o 15:31, Piotr Borawski pisze:
> [...]
    > Wyniki pomiarów w czasie rzeczywistym na PC.
    > Jeśli ktoś ma doświadczenie i chciałby się podjąć, to proszę o kontakt.

    wysłałem maila na gmail... jak nie doszedł - moj to
    arrmii małpa tlen pl

    pozdr

    a.

  • 3. Data: 2015-09-10 17:41:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wybierając kacyka wybierasz wolną europę...