  • 1. Data: 2011-09-02 15:01:35
    Temat: złomowanie auta - potrzebny PESEL i nr dowodu ?
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    Jak to jest przy złomowaniu auta - wystawiłem na otomoto gruchota za
    400 zł. Dzwoni facet niby ze stacji demontażu, że chce kupić. Ale..
    chce mój PESEL i nr dowodu osobistego przez telefon (zanim przyjedzie)
    aby wydrukować potwierdzenie przyjęcia do zezłomowania, czy coś w tym
    stylu.

    To normalna praktyka ???

  • 2. Data: 2011-09-02 15:53:04
    Temat: Re: złomowanie auta - potrzebny PESEL i nr dowodu ?
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 02.09.2011 15:01, enemyunknown wrote:
> [...]
    > chce mój PESEL i nr dowodu osobistego przez telefon (zanim przyjedzie)
    > aby wydrukować potwierdzenie przyjęcia do zezłomowania, czy coś w tym

    W zaświadczeniu o demontażu pojazdu (jak to się ładnie nazywa) z moich
    danych jest imię, nazwisko, adres - reszta to dane samochodu i firmy.
    złomującej. Dowód był potrzebny tylko do stwierdzenia na miejscu, że ja
    to ja i to mój samochód.

  • 3. Data: 2011-09-02 21:32:41
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

[...]

    Nie !
    Nie podajemy takich rzeczy przez telefon - jaką masz możliwość weryfikacji
    rozmówcy ?
    WOJO

  • 4. Data: 2011-09-03 11:39:39
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "WOJO"

> [...]
    > stylu.
    >
    > Nie !
    > Nie podajemy takich rzeczy przez telefon - jaką masz możliwość

    Taką samą jak rozmówca - pytamy go o numer dowodu i pesel ;-)