  • 91. Data: 2010-05-10 19:12:56
    Temat: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-10 15:39, WS pisze:

    > wniosek: jesli odleglosc pocztakowa bedzie ,miejsza niz 28m to sie
    > stukna... (a i tak nie jest to hamowanie do zera! ten pierwszy bedzie
    > jeszcze mial z 15km/h)

    Ok.

    Podaj mi odległości, w jakich trzymasz się jadąc za kimś, gdy:

    a) jedziesz 20 km/h
    b) jedziesz 50 km/h
    c) jedziesz 100 km/h
    d) jedziesz 150 km/h
    e) jedziesz 200 km/h
    f) jedziesz 240 km/h

  • 92. Data: 2010-05-10 19:23:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ok.
    >
    > Podaj mi odległości, w jakich trzymasz się jadąc za kimś, gdy:
    >
    > a) jedziesz 20 km/h
    > b) jedziesz 50 km/h
    > c) jedziesz 100 km/h
    > d) jedziesz 150 km/h
    > e) jedziesz 200 km/h
    > f) jedziesz 240 km/h

    Zapomniales o
    g) 360 km/h

  • 93. Data: 2010-05-10 19:47:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-10 19:10, Filip KK pisze:
    (...)
    > zahamuje bez przyczyny... I jakoś zawsze mój refleks i hamulce
    > wystarczały aby bez problemu wyhamować prędkość.

    Historia mówi co innego - w tym fakty przytaczane na p.m.s.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 94. Data: 2010-05-10 20:12:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@...necie> napisał w wiadomości

    > Rozpedz sie do 80km/h i pierdyknij w czolg jadacy z taka sama predkoscia.
    > Wtedy zauwazysz ze Pogromcy Mitów zderzyli dwa takie same samochody a to
    > znaczaco zmienia postac rzeczy :)

    uwielbiam przypierdalanie sie na pms do wszystkiego i wszędzie. No
    *oczywiście* że mowa o tych samych masach, co z resztą w materiale jest
    _dość_ wyraźnie pokazane, a to, ze w swoim wstępie do posta niedpisałem tego
    opisując w skrócie "mit" nie jest zbrodnią i przyczynkiem do pisania postów
    z przykładami od czapy.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 95. Data: 2010-05-10 20:15:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jakoś nigdy jeszcze nikomu nie wjechałem, a zrobiłem już sporo km w swoim
    > życiu. I nie raz jechałem za kretynem, który stwierdził że sobie zahamuje
    > bez przyczyny... I jakoś zawsze mój refleks i hamulce wystarczały aby bez
    > problemu wyhamować prędkość.

    ale dopuszczasz przypadek, ze koleś w cos przypierdoli i jego "hamowanie"
    będzie zdecydowanie bardziej skuteczne niż Twój refleks+hamulce...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 96. Data: 2010-05-10 21:23:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > ale dopuszczasz przypadek, ze koleś w cos przypierdoli i jego "hamowanie"
    > będzie zdecydowanie bardziej skuteczne niż Twój refleks+hamulce...

    Ale jakos nigdy nie przypierdolil i to mu wystarcza.

  • 97. Data: 2010-05-10 22:03:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > ale dopuszczasz przypadek, ze koleś w cos przypierdoli i jego
    > "hamowanie" będzie zdecydowanie bardziej skuteczne niż Twój
    > refleks+hamulce...

    Jesteś ograniczony? Jak mogę dopuścić przypadek, że ktoś przyłoży przede
    mną w coś, jak nie ma w co? Przecież mam oczy i widzę co koleś robi, czy
    jedzie trzeźwo, czy jak kretyn albo pijak.. Za takimi to automatycznie
    dalej się człowiek trzyma... Bo nigdy nie wiadomo czy zaraz nie zjedzie
    i nie przywali w drzewo...

  • 98. Data: 2010-05-10 22:04:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-10 19:47, Artur Maśląg pisze:

    > W dniu 2010-05-10 19:10, Filip KK pisze:
    > (...)
    >
    > Historia mówi co innego - w tym fakty przytaczane na p.m.s.

    Pomyliłeś mnie z kimś innym, ja nikomu na tył nie najechałem.

  • 99. Data: 2010-05-10 22:04:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-10 19:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniales o
    > g) 360 km/h

    Jeśli ma jakiegoś latawca, to czemu nie.. Podałem normalne prędkości,
    dla normalnego samochodu.

  • 100. Data: 2010-05-10 22:14:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-10 22:04, Filip KK pisze:

    > Pomyliłeś mnie z kimś innym, ja nikomu na tył nie najechałem.

    Z nikim Ciebie nie pomyliłem, a to że niby nikomu w tył nie
    wjechałeś jest nieistotne.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.