  • 11. Data: 2022-03-09 22:14:58
    Temat: Re: znalazłem dziś pendrajw
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:8k3i2h9t4eodak9kd96a0je0paabf7krua@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Wed, 09 Mar 2022 17:33:13 GMT, w
    > <X...@1...0.0.1>, PiteR

    > Ale boisz się wirusów czy zwarcia?

    mam na myśli wirusa

    tak sobie piszę żeby nie myśleć o wojnie.

    Przygotowuję sobie taki komp od jakiegoś czasu.
    Model kompa zwykłego Janusza.

    Jakiś antywirus, Firefox, praca z konta utworzonego usera.

    --
    Piter

  • 12. Data: 2022-03-09 22:27:58
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 09.03.2022 19:03, a...@p...com wrote:
    > USB to totalna pomyłka, jedyne zastosowanie tego syfilisu to ładowarka
    > do wibratorów i zasilacz do wiatraków(może za wyjątkiem USB-C, ale nie
    > jestem pewien), oczywiście po wycięciu pinów sygnałowych.
    >
    > Pomysł nie był zły, ale co ztego wyszło, to woła o pomstę do szatana.

    Co wyszło? Konkretnie? Jakie ma wady? Co jest lepszą alternatywą?

    --
    pzdr
    Roman

  • 13. Data: 2022-03-10 13:44:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-marca-2022 o 21:40, RadoslawF pisze:
    > To niezdrowe i nie ekologiczne.
    > Zutylizuj.

    Bardziej ekologiczne jest ich używanie ;-)

    A niezdrowe dlaczego. Promieniuje? 20 wifi w zasigu też nieźle
    promieniuje ;-)

  • 14. Data: 2022-03-10 13:45:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-marca-2022 o 22:14, PiteR pisze:
    > tak sobie piszę żeby nie myśleć o wojnie

    Ja pier...

    Kontrahent 2 tygodnie zawalił termin bo się wojną przejmuje.
    Kawaler i mieszka w Anglii ;-)

  • 15. Data: 2022-03-10 13:48:23
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 9 Mar 2022 22:27:58 +0100
    doszła do mnie wiadomość <62291bde$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    od Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> :

    >Co wyszło? Konkretnie? Jakie ma wady? Co jest lepszą alternatywą?

    Brak choćby szczątkowej izolacji galwanicznej, mierny poziom
    bezpieczeństwa(a w zasadzie zerowy - BadUsb i inne), mierna jakość
    złączy i ich wytrzymałość mechaniczna(te lutowane powierzchniowo to
    wyjątkowy syf, złącza są po prostu źle zaprojektowane, chyba tylko
    USB-C są warte uwagi).
    Dodatkowo, rozpowszechnienie tego spowodowało, że coraz trudniej
    kupić, przykładowo, laptopa ze złączami ESata czy EStap(co mnie zmusza
    do używania dziesięcioletnich laptopów).
    No ale suweren kocha USB bo nie musi nic sam instalować(wszystko samo
    się robi, łącznie z instalowaniem bonusów typu backdoory, keyloggery,
    ukryte karty WIFI czy Bluetooth i tym podobne).
    Same zalety.

    --
    Szwambuł Trantiputl
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 16. Data: 2022-03-10 14:00:33
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Mar 2022 13:44:04 +0100
    doszła do mnie wiadomość <6229f294$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >Bardziej ekologiczne jest ich używanie ;-)
    >
    >A niezdrowe dlaczego. Promieniuje? 20 wifi w zasigu też nieźle
    >promieniuje ;-)

    To może być problem, u mnie po włączeniu wszystkich routerów WIFI kawa
    wolniej stygnie a muchy kręcą fikołki w powietrzu lub spadają na
    podłogę.
    Jest też inny problem:

    https://www.youtube.com/watch?v=xtkwi_ewlzk

  • 17. Data: 2022-03-10 19:18:48
    Od: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 10 marca 2022 o 06:48:11 UTC-6 a...@p...com napisał(a):
> [...]
    > się robi, łącznie z instalowaniem bonusów typu backdoory, keyloggery,
    > ukryte karty WIFI czy Bluetooth i tym podobne).

    Troche przesadzasz.
    W szczegolach sie nieco zgodze ze inicjalna implementacja usb i pozniejsze przerobki
    to gorsze niz jakis poprawiony UART, szczegolnie ze protokol tez do najlepszych nie
    nalezy.
    No i milion rodzajow wtyczek/gniazdek...

    Ale w praktyce nie jest az tak zle. Zazwyczaj dziala, nie lamie sie jak nie jest
    dreczone, systemy to obsluguja.

  • 18. Data: 2022-03-10 19:53:49
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 9.03.2022 o 18:33, PiteR napisał:

    > i najszła mnie rozkmina jak go obejrzeć bezpiecznie.

    Niech Cię ręka boska broni przed tym! Twoim za przeproszeniem
    zasranym obowiązkiem jest zawiadomienie (i to niezwłocznie!)
    pana starosty o znalezieniu rzeczy, zgodnie z art.5 Ustawy
    z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych:

    "Kto znalazł rzecz i nie zna osoby uprawnionej do jej odbioru lub nie
    zna jej miejsca pobytu, niezwłocznie zawiadamia o znalezieniu rzeczy
    starostę właściwego ze względu na miejsce zamieszkania znalazcy lub
    miejsce znalezienia rzeczy."

  • 19. Data: 2022-03-11 03:32:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-10 o 19:53, Collie pisze:

> [...]
    > zna jej miejsca pobytu, niezwłocznie zawiadamia o znalezieniu rzeczy
    > starostę właściwego ze względu na miejsce zamieszkania znalazcy lub

    Znalazłam na przystanku złoty kolczyk z cyrkoniami i u jakiegoś jubiera
    go sprzedałam.

    --
    animka

  • 20. Data: 2022-03-11 13:59:42